Kijken naar de apps die je draaid, en een andere Rom proberen.
Dank je voor het meedenken. Een andere rom proberen, daar ben ik niet in thuis. Welk type app's veroorzaken bijvoorbeeld groot stroomverbruik, iets als Buienalarm??
De apps verwijderen die je voor dat plotselinge hoge stroomverbruik had geinstalleerd misschien??
Het bovenste kan of beter is een factory reset via je recovery.
Die laatst opgehaalde app's had ik er al afgehaald.
Je kunt beter een rom voor HD2 Android 4.0.4 of hoger op zetten,want wanneer app nog doet moet je (huisje) ingedrukt houden. Daar zie je de apps die nog actief staan. Dus (huisje) ingedrukt houden met vinger en slepen naar links. Dat scheelt ook stroom. Zo verwijder je je apps. Veel suc6
Dat zijn je “recent apps” niet je “running apps”. En al sowieso apps “killen” die op de achtergrond lopen heeft geen zin, Android regelt dit allemaal zelf. Het kost zelfs meer stroom dat “killen” dat komt omdat daarna de achtergrond apps weet opgestart worden.
Installeer “Battery Stats Plus” eens, laat het even een dagje alles checken en dan zie je welke app ervoor zorgt dat je telefoon niet kan “deepsleepen”.
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Mijn HTC HD2 is ineens na 1 dag standby leeg. Ook de 2 reserve batterijen geven eenzelfde resultaat. Ik Android 4.0.4 CyanogenMod-versie Paranoidandroid.
Wat kan ik hier aan doen?
MVG Paul