Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Matr1x

Matr1x

• Lid sinds 26 september 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2013
  • 01:31

dakdoef
Ik heb NexusHD2-JellyBean-CM10_V1.5.zip gedownload en op mijn SD kaart gezet FAT32. De vraag is nu, hoe krijg ik dit uitgepakt zodat het ook echt werkt.

Zoals helemaal in het begin beschreven, moet je de ZIP niet uitpakken, maar selecteren voor installatie in de ad recovery optie:

paparazzi
Nadat ik de rom naar mijn kaartje heb gekopieerd heb ik op dezelfde manier met ad recovery en install zip from sdcard de rom aangklikt. Het mooie is nu dat je dan een keuzemenu krijgt waar je kan kiezen voor een nand, een nand en sdext, en alleen voor sdext.

Waarschijnlijk ben je nog niet zover gekomen en heb je ad recovery er nog niet op staan. Misschien magldr nog niet eens. De juiste volgorde voor Android is: 1) HSPL 2) Task29 (huidige rom wissen) 3) MAGDLR of cLK 4) AD Recovery. Het makkelijkste kun je voor alle stappen de HD2 toolkit gebruiken. Als je eenmaal weet hoe het moet, heb je er in een paar minuten een rom op staan.

Matr1x

Matr1x

• Lid sinds 26 september 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2013
  • 01:38

Matr1x
Ik zal binnenkort eens een SanDisk 16GB class 10 kaartje kopen en nog eens een poging wagen, maar ik ben bang dat de HTC HD2 gewoon niet snel genoeg is voor JellyBean. Of je moet een 1024MB versie uit de USA hebben.

Het heeft even geduurd (zomervakantie), maar ik heb een SanDisk 16GB class 10 kaartje gekocht. Ik heb nu dual boot: Windows Phone in NAND en Android JellyBean op NativeSD. Windows Phone werkt fantastisch snel, maar ook JellyBean valt niet tegen. Iets minder snel dan een rom in NAND, maar goed te doen. Het kostte me wel wat moeite de partities goed te krijgen, maar het werkt allemaal perfect nu. Uiteraard de nieuwste versies gebruikt. Blijft een mooi toestel die HTC HD2

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren