Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Nilscollection

Nilscollection

• Lid sinds 23 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 september 2012
  • 09:26

JustRico;306984
Ik was al op die pagina geweest, maar omdat die download link naar die bestanden niet werkt vroeg ik me af of er iemand wist of ik op een andere manier die bestanden kan krijgen, en eventueel ken installeren.

Dit zijn die bestanden waar die link boven staat:

Bestanden in de download:
-
Radio2.15.50.14
-MAGLDR 1.13
-HSPL
-
CWM
-Hyperdroid-GBX-v12-signed.zip

En als ik hem wilt downloaden zegt die:

this file does not exist, the access to the following file is limited or it has been removed due to infringement of copyright.

Ik wil de HD2 van een vriend ook naar Android brengen maar ook bij mij doet de downloadlink het niet. Hoe ben jij aan die bestandjes gekomen?

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
Matr1x

Matr1x

• Lid sinds 26 september 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 26 september 2012
  • 20:26

Ik heb dankzij de info in dit draadje met succes de rom NexusHD2-ICS-CM9_V1.6 op mijn HTC HD2 geinstalleerd. Ik ben hier erg blij mee, want het werkt perfect. Heb nog wel iets speciaals moeten doen om de telefoon via BT te koppelen aan mijn autoradio, maar ook dat werkt nu redelijk (niet perfect).

Nu dit allemaal gelukt is, wil ik graag ook eens andere versies proberen. Waar moet ik op letten als ik een andere rom ga installeren? Rolanderen schreef bijvoorbeeld dat het wel een MAGDLR versie moet zijn:

Rolanderen;307304
Het is overigens belangrijk dat als je een ROM download dat je de MAGLDR versie neemt. Niet proberen de eerste ROM uit je post te installeren! Pak dus de tweede of de derde.

Maar eerlijk gezegt snap ik niet veel van de logica van de naamgevingen van de vele roms. Op HTC HD2 Android staat een mooi overzicht, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan misschien kort uitleggen waar je op moet letten. Rom type SD, RAM en NAND zegt me wel iets, maar kan ik ze zonder problemen alledrie proberen met mijn huidige setup (HSPL, MAGDLR, CWM)?

———- Update van bericht ———-

Zo zie ik bijvoorbeeld de volgende soortgelijke ROMs:
NexusHD2 ICS CM9 (ROM type: NAND, Base: Cyanogenmod 9, Android ver: 4.0.3 (ICS - Ice Cream Sandwich)
NexusHD2 ICS (ROM type: SD, Android ver: 4.0.3 (ICS - Ice Cream Sandwich)

Is dit dat exact dezelfde ROM, maar start de ene vanaf ROM (NAND) en de ander vanaf SD? En wat is dan Nexus en wat is CynogenMod9? De ene is de release groep en de ander de maker?

Bewerkt (24 april 2013 15:36)
Matr1x

Matr1x

• Lid sinds 26 september 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 26 september 2012
  • 20:36

Ik heb dankzij de info in dit draadje de rom NexusHD2-ICS-CM9_V1.6 met succes geinstalleerd. Ik ben er erg blij mee en het werkt heel goed. Maar dit is Android versie 4.0.3 en ik wil natuurlijk ook wel eens andere versie proberen. Waar moet ik op letten als ik met de huidige setup (HSPL4, MAGLDR 1.13, CWM) een andere rom wil installeren? Zo screef Rolanderen bijvoorbeeld dit:

Rolanderen;307304
Het is overigens belangrijk dat als je een ROM download dat je de MAGLDR versie neemt. Niet proberen de eerste ROM uit je post te installeren! Pak dus de tweede of de derde.

Maar waar zie ik bijvoorbeeld op HTC HD2 Android welke MAGDLR is? En kan ik gewoon een SD, RAM en NAND versie pakken? Wie kan mij uitleggen hoe het zit met al die verschillende versies? Stel dat ik 4.1.4 wil installeren met de huidige setup. Welke rom moet ik dan hebben?

Bewerkt (24 april 2013 15:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren