Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Zwofie_zwoof

Zwofie_zwoof

• Lid sinds 01 februari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2012
  • 00:07

Beste,

Ik wilde ffkes Android eropzetten… Dus ik als Newby aan de slag…
Zojuist mn HTC HD2 van SPL-3.03 naar SPL-1.42 en daarna naar HSPL-2.08 gebracht.
Alles ging goed totdat ik ergens kwam dat ik de USB moest flashen in een aMagldr v1.13 menu
Dit bleef maar duren en duren en duren.. Niets dus na een uur..

Als ik nu mn telefoon boot (met die 4 kleurtjes in het begin) geeft deze ineens aan SPL-2.08
Zeer vreemd.
Als ik nu een andere Rom erop wil zetten geeft deze eerst een blanco pagina aan dat er zogezegd geen Rom op staat.
Als ik dan klik op Rom Updaten via dat programmatje, veranderd het scherm op mn phone in een balke met 0 procent, waar deze ook een uur blijft hangen…

Kan iemand mij helpen aub??

Ondertussen heb ik een geheugenkaartje erin gestoken die inmiddels ook leeg is
Ja sorry guys heb alles moeten proberen…

Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is omdat ik niet zulke moeilijke taal spreek

Groetjes, X
Isabelle

Bewerkt (24 april 2013 14:11)
Rolanderen

Rolanderen

• Lid sinds 29 maart 2010
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2012
  • 14:53

Je zult iets duidelijker moeten zijn want ik kan er geen kaas van maken.

Als je in het 4 kleuren scherm opstart en er staat 2.08 is dat een goed teken, dat hoort namelijk (daar onder staat als het goed is CotullaHSPL). Heb je naast de HSPL ook de “Radio” aangepast? Stap 1 in de opening topic hier.

Als je je telefoon normaal opstart gaat deze dan met wat witregels en een rode (No NAND detected ofzo) door naar een zwart menutje met iets van 12 opties? Dat is namelijk MAGLDR en dat is ook goed.

Daarna zul je in moeten haken op stap 4 van de guide in de opening post van het forum (CWM installeren). Daarvoor moet je de optie USB Flasher kiezen (ik meen nummer 5) m.b.v. je volume en groene knop. Heb je dat al geprobeerd?

Bewerkt (24 april 2013 14:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren