Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Japoe92

Japoe92

• Lid sinds 18 december 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 28 december 2011
  • 14:52

Goedenmiddag,

Ik heb een week geleden een HTC HD2 van een vriend gekocht, met Windows Mobile 6.5. Hier heb ik zelf Android 2.3.3 opgezet met de NAND ROM (ik ben nog niet echt bekend met de software dus excuses voor spel/interpretatiefouten). Heb de telefoon nu een week in gebruik en alles loopt na genoeg vlekkeloos.

Ben er achter gekomen dat deze NAND ROM geen HTC Sense bevat. Is het mogelijk deze erop te zetten?
Zo ja, zou iemand mij stap voor stap uit kunnen leggen wat ik moet doen? Nogmaals, ik ben nog niet bekend met de software dus graag een duidelijke beschrijving

Alvast bedankt!
Jasper

Bewerkt (24 april 2013 13:57)
jellenl

jellenl

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 29 december 2011
  • 12:49

Als je Sense op je toestel wilt, zul je in ieder geval wel een hele nieuwe rom erop moeten zetten wat er dus voor zorgt dat al je apps en gegevens enzo (die niet op de google servers op geslagen staan dan) verloren zullen gaan. Misschien is het handig als je eerst het een en ander backupt, bijvoorbeeld dmv titanium backup.

Weet je wat de indeling is van de recovery die je gebruikt hebt (clockworkmod)? Voor sense roms heb je namelijk vaak iets van 250mb (verschilt ook weer per rom en ik gebruik sense zelf niet dus weet het ook niet helemaal precies) nodig aan ruimte voor ‘system’, Misschien is deze al groot genoeg, dan kan ik je verder helpen maar dan kan ik wat stappen overslaan.

Verder is het misschien handig om je even op forum.xda-developers.com te registreren (ervan uit gaande dat je engels kunt). Hier heb je dan een duidelijke handleiding in het engels Flashing Your First HD2 NAND Android Rom - xda-developers. En hier staan dan heel veel verschillende roms, als je er daar eentje uit kiest met sense moet het goed komen.
Als je iets niet begrijpt moet je het zeggen dan zal ik je wel verder helpen.

Japoe92

Japoe92

• Lid sinds 18 december 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 29 december 2011
  • 16:48

Oké bedankt, ik zal het een en ander is even uitzoeken en kijken of ik het voor elkaar krijg.
Mocht ik problemen hebben zal ik ze in dit topic melden.
Thanks!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren