Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

grond

grond

• Lid sinds 29 augustus 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 22:09

Hallo mijn HCT HD2 met android zet ik uit en daarna duw ik de usb kabel er in om op te laden gaat die weer aan en dat is eigenlijk de bedoeling niet want dan kan ik hem wel aan laten staan.Als ik de simkaart er uit haal maatt niets uit.De batterij er uit en daarna weer er in laadkabel er weerin en gelijk weer opstarten.Is dit een foute instelling of zo? ik heb me gek gezocht ik ben ook niet van de tech ik ben 66 jaar en alles is nieuw voor mij. en ik hoop dat er een oplossing voor is Bij voorbaat Dank voor het meedenken.

Bewerkt (26 september 2011 22:09)
andor

andor

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 22:49

start hij op met windows of met android
en als het op start met andriod van wie is het dan
kan zijn dat de tijd is veranderd als het van Thaidai is daar kan je de tijd in windows veranderen
en het is toch geen ramp
je kan ook nog probeeren baterrij er uit dan je SD kaart er uit dan je baterrij er weer in en weer aan zetten en kijken wat hij dan doet

Bewerkt (26 september 2011 22:49)
grond

grond

• Lid sinds 29 augustus 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 27 september 2011
  • 10:43

Andor het is android 2.3.5. nand by cotulla dat zie je als die opstart, en hij start op in android, windows is er helemaal af. De tijd staat goed, en al die andere dingen heb ik al geprobeerd. Op zich is het niet zo'n ramp. Maar als die opgestart is staat die in usb foutopsporings modes wat dat betekend weet ik ook niet, je kan het wel uitschakelen.wij hebben ook nog een sensation van HTC en die kan je gewoon opladen zonder dat die opstart als je de kabel inplugd. ik hoop dat iemand dit ook bij de hand heeft gehad, en een oplossing weet.

Bewerkt (27 september 2011 10:43)
Thomas18NL

Thomas18NL

• Lid sinds 05 september 2010
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 27 september 2011
  • 13:45

Wat maakt het uit dat je telefoon aanstaat onder het opladen? Ik heb hetzelfde maar zie dit niet eens als probleem, heb dus ook niet naar een oplossing gezocht.

Ook nog nooit aan gedacht om mn telefoon 's nachts uit te zetten, wat nou als je een belangrijk telefoontje krijgt? Bij mij staat ook mn wekker gewoon op mn HD2

Bewerkt (27 september 2011 13:45)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren