Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Iliass-Blauw

Iliass-Blauw

• Lid sinds 08 mei 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2012
  • 23:09

Ik heb mijn HTC flyer besteld, ik hoop dat het is wat ik mag verwachten…. want ik hoor van mijn collega's goeie dingen over de htc flyer, de reden dat ik niet wil gaan voor een ipad of samsung galaxy tab is omdat deze in mijn binnenzak past, maar is deze werkelijk minder goed dan de andere twee concurrenten??

Bewerkt (24 april 2013 14:50)
fransb

fransb

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2012
  • 07:45

Niet echt een superaanbiedeing. Hi biedt hem 50 euro goedkoper aan. Dat is toch even 20% goedkoper. (Beetje lullig dat je hem al besteld hebt, maar hij staat toch echt heel duidelijk tussen de prijspakkers op dit forum)

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2012
  • 10:54

T'is ook niet zo slim om eerst te bestellen en dan pas om raad te komen vragen.

Zoals bij de meeste aankopen: je krijgt waarvoor je betaalt. Een Flyer is een pak goedkoper dan een Samsung Tab of een iPrul, dus je gaat een kleiner scherm hebben en de camera is wat minder enzo.
Maar toch ben ik nog altijd super blij dat ik voor de Flyer gekozen heb. Een paar redenen waarom:
- heeft alle hardware aan boord om toch mee te kunnen met de rest
- frontcam heeft acceptabele kwaliteit om mee te skypen, ik hoor mijn gesprekspartners toch nooit klagen over het beeld
- is inderdaad klein genoeg om in je binnenzak te passen, maar het scherm is toch net groot genoeg om comfortabel een PDF of een strip op te lezen
- het pennetje is voor mij echt een meerwaarde, ik doe aan fotografie en ik maak tijdens mijn fotoshoots regelmatig aantekeningen. Met dat pennetje gaat dat een pak sneller dan altijd de tab te moeten vastnemen en het toetsenbord te bedienen.
- het micro SD kaart slot is ook een ongelooflijke meerwaarde tegenover bijvoorbeeld de iPad. Ik neem mijn foto's op een microSD die in zo een grote SD kaart steekt. Na mijn opnames neem ik die eruit, stop die in m'n Flyer en ik kan mijn modellen altijd onmiddellijk de foto's laten zien op een degelijk scherm. Dit is gewoon onmogelijk met een iPrul.

Toch wil ik je voor iets behoeden: de honeycomb upgrade van HTC zelf. Ofwel installeer je deze NIET, en blijft je toestel relatief snel, ofwel root je de Flyer en installeer je zelf een Honeycomb ROM van andere makelijk, maar de versie van HTC is rommel…
Hierover kan je al ergens een topic terugvinden (redelijk recent zelfs).

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2012
  • 12:40

Mijn 1ste tablet was ook een htc flyer toen die net uit was eigenlijk was leuk om mee te beginnen alleen was er snel op uit gekeken.

- Ik vond hem te klein om me strips te lezen moest juist inzoomen erbij
- Scherm toch te klein

Dus lag die snel al weer stof te happen ondertussen met me asus trans former prime nergens last van, Verder maakt nu me ma er gebruik van speelt beetje spelletjes erop enzo en ook met de honeycom 3.2 update werkt het voor haar gewoon goed.

Ik denk dat het verschilt wat voor gebruiker je ben voor de 1ne zal de normale update wel goed werken, Ben je een heel erg grote gebruiker die erg veel doet dan misschien wat minder.

Iliass-Blauw

Iliass-Blauw

• Lid sinds 08 mei 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2012
  • 13:17

Die aanbieding van Hi heb ik inderdaad gezien, ben langs drie winkels geweest en hij was daar uitverkocht, en online schijnt ie niet meer bezorgt te worden… Ik heb de tabet nog niet ontvangen, ik heb m gister besteld dus verwacht m ook pas morgen… we hebben thuis ook een galaxy tab 10.1 maar die werd na een tijdje zo traag, mn broer heeft er nu de rom van overcome op staan en nu gaat ie als een vliegtuig, toch had ik liever een kleinere tab vandaar de htc flyer…. thanx Z0rk en Carlos0_0, als ik hem heb zal ik gelijk laten weten waarop ie draait, z0rk je uitleg is top! heeft iemand hier trouwens ervaring met De plaats voor uw android tablet, de beste service! want op internet valt niet veel te lezen :s of t moet pas gestard zijn

*ik heb een link getikt en dr komt gelijk een hele zin 0_0, ik bedoelde tab-store.nl*

fransb

fransb

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2012
  • 08:11

Dubieuze naam (alle logische namen waren al op), geen “vast” telefoonnummer, wazige algemene voorwaarden (alsof ze aangesloten zijn bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie). Kweenie.

Ik zou het persoonlijk toch eerst bij Hi geprobeerd hebben. Ik zie niets staan op de site over leverbaarheid, dus een opmerking als “dat ze niet meer bezorgd worden” kan ik moeilijk plaatsen.

Bewerkt (24 april 2013 14:51)
Iliass-Blauw

Iliass-Blauw

• Lid sinds 08 mei 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2012
  • 01:02

Ik heb ondertussen mijn tab al ontvangen!! heel vet, voelt lekker stevig aan en het pennetje is ook wel geinig! Verder mijn thumbs up voor de tab-store of in jullie taal +1, Ben tevreden over de levering en heb ook gewoon 2 jaar garantie staat op de factuur… Had in het begin wel even mijn twijfels maar heb het gevoel dat de site nog niet zo lang bestaat aangezien er steeds meer accessoires op de site komen.. Maar even terug naar mijn tab! Heeft iemand nog leuke tips en tricks voor op mn nieuwe HTC, roote niet rooten

Iliass-Blauw

Iliass-Blauw

• Lid sinds 08 mei 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2012
  • 01:07

fransb;301267
Dubieuze naam (alle logische namen waren al op), geen “vast” telefoonnummer, wazige algemene voorwaarden (alsof ze aangesloten zijn bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie). Kweenie.

Ik zou het persoonlijk toch eerst bij Hi geprobeerd hebben. Ik zie niets staan op de site over leverbaarheid, dus een opmerking als “dat ze niet meer bezorgd worden” kan ik moeilijk plaatsen.
Moet ook eerlijk zeggen, heb niet gekeken naar de algemene voorwaarden, wel even gecheckt op kvk of het nummer echt was, maar zoals ik al zei het is ontvangen and i am happy

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren