Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mover2

mover2

• Lid sinds 21 maart 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2014
  • 10:24

Hallo,

Ik heb de HTC Evo 3D. En heb 2 navigation programs. Sygic, en Navigon.

Beiden werken goed maar geven alleen als ik thuis ben richting aan. Zoals over 100 meter naar links…

Als ik eenmaal in de auto zit hoor ik niets meer Een stille begeleiding dus?

Heeft iemand hier een oplossing voor? Bluetooth krijg ik ook niet aan de praat( VW golf met RNS 315)

Ik heb gelezen dat beiden zonder internetverbinding werken?

Alvast bedankt!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 21 maart 2014
  • 11:54

om bleutooth aan de praat te krijgen moet je de htc eerst pairen met je radio ik neem aan dat je op je radio een bleutooth apparaat kunt toevoegen.
pairen doe je als volgt laat je radio zoeken naar een apparaat ga vervolgens naar de instellingen van je htc zet bleutooth aan en zet hem op zichtbaar voor alle apparaten in de buurt als het goed is krijg je een melding van je radio dat er een apparaat toegang wil accepteer dat, op je htc krijg je ook een melding accepteer dat ook, kan zijn dat je een code moet intikken als alles goed is zijn beide apparaten gekoppelt.
probeer nu of je navigatie wel geluid geeft door de speakers van je auto, heb je geen geluid kijk dan in de instellingen van je navigatie app daar kun je aan geven of je het geluid via bleutooth of de interne speaker wilt horen, zorg wel dat het volume van zowel de htc en de radio hoog genoeg staan.
let op!! bij sommige autoradio"s werkt het geluid over de speakers alleen als je het apparaat selecteert in de radio waarvan je geluid wilt horen, dus als je radio zit te luisteren krijg je geen geluid van de htc en bijv wel als je de ingang op je radio op bleutooth device zet.
wat betreft het gps singaal zou je dit appje kunnen gebruiken voor een snellere en betere gps fix zodat je navigatie het beter doet.

als je niet goed weet waar de instellingen voor bleutooth zitten kun je ditappje gebruiken.

succes.

Bewerkt (21 maart 2014 12:04)
mover2

mover2

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2014
  • 12:42

Dank je wel voor de uitleg. Mijn telefoon had ik al gepaired. Dus ik kan handsfree bellen. Dat is geen probleem.Ook heb ik geprobeerd om de instellingen te veranderen op de telefoon naar bleutooth

Ik zal zeker de app voor het GPS signaal downloaden.

Maar ook zonder bleutooth krijg ik dus geen stem in e auto( of gewoon buitenshuis)
Denk dat ik dat eerst aan de praat moet krijgen?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 21 maart 2014
  • 12:49

heb je hetzelfde probleem met de app maps die standaard op je toestel zit met het navigeren?
dat de stem het niet goed doet kan te maken hebben met een slechte gps verbinding.
probeer anders Waze social GPS Maps & Trafficdeze app is gratis maakt wel gebruik van internet.

kijk anders in de instellingen van het geluid bij volumes of muziek en video niet toevallig uit staan.
je hebt wel geluid bij het afspelen van een video?
een reboot van je toestel wil ook nog wel eens helpen.
anders een factory reset als laatste redmiddel wel een backup van je betanden maken je namelijk alles kwijt.

Bewerkt (21 maart 2014 13:03)
mover2

mover2

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2014
  • 13:10

Ik heb waze erop staan. Als ik een route intoets krijg ik nu“zullen we gaan” Dat doen de anderen ook. Ben benieuwd of hij het doet als ik ga rijden?
Ik kon trouwens de gps fix niet op mijn telefoon zetten. Iets met geen root of zo. Ik lees altijd over geroot zijn maar begrijp het tot op heden nog nietKan ook mijn SD kaart niet vinden als ik hem op mijn PC aansluit.

Nog tips?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 21 maart 2014
  • 15:40

op het moment dat je aan het navigeren bent vehoog je volume dan weet je zeker dat je de goede volume hebt.
voor de gps fix zou je dezenog kunnen probren.
wat root betreft daarmee kun je apps gebruiken die root rechten nodig hebben en je kunt meer uit je systeem halen en dingen doen die normaal niet kunnen,bij htc is het zo dat je en of de bootloader eerst moet unlocken om root te krijgen of s-off maken van het toestel daar zijn programma's voor pas altijd goed op voordat je aan zoiets begint je kunt je toestel
brickenzoals dat genoemd word dan kun je hem in de prullebak gooien en in sommige gevallen ben je de garantie ook kwijt maar zijn de meningen over verdeeld.
ook een voordeel van het unlocken van je bootloader of s-off is dat je custom rom's kunt instaleren {kompleet ander systeem} of tweaks {kernels} zoals op je beeldscherm tikken en je telefoon ontwaakt je telefoon ontwaken met de volume knop en zo heb je nog veel meer mogelijkheden.
hier een link naar xda developersvoor custom rom"s tweaks en nog veel meer nuttige info ik zag al snel even dat de laatste software android 4.4.2 kitkat ook voor jou evo beschikbaar is in de vorm van een custom rom.
wat je sd kaart betreft als je hem aansluit en je sleept de notificatie balk naar beneden heb je daar niet iets van koppelen aan pc of als je het nog niet geinstaleerd hebt htc sync kun je hierdownloaden.
en anders in de instellingen ik weet helaas niet meer waar ik heb op het moment een htc one is lang geleden dat ik een evo had.
hierwel een filmpje over het aansluiten op een pc en welke instellingen ik bedoel nu weet ik het weer

hier een kort filmpjevan een kernel met Sweep2Wake.

Bewerkt (21 maart 2014 16:00)
mover2

mover2

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2014
  • 15:57

Geweldig! Wat een info.Hartelijk dank. Ik ga er mee aan de slag. Heb nu en het weekend niet veel tijd meer.
Maar laat wel even weten hoe het gegaan is.

Prettig weekend alvast!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 21 maart 2014
  • 16:15

mover2
Geweldig! Wat een info.Hartelijk dank. Ik ga er mee aan de slag. Heb nu en het weekend niet veel tijd meer.
Maar laat wel even weten hoe het gegaan is.

Prettig weekend alvast!
mocht je besluiten om jou telefoon te rooten hier een tutorial op androidworld How To Root EVO 3D met Revolutionary Only voor Windows.

prettig weekend!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren