Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

fishke

fishke

• Lid sinds 29 september 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2010
  • 13:42

Hallo,

Ik heb deze howto gelezen over het maken van een ext3 partitie op je SD kaart.

http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/1152-how-ext3-partitie-op-je-sd-card-maken-voor-apps2sd-rom.html

Als ik deze tutorial doorloop kan ik dan Apps2sd gebruiken op mijn Desire met SuperVillain rom?

SuperVillain 1.0 (No Sense UI, speed tweaked, based on VillainROM)) - xda-developers

Werkt dit dan direct of moet ik nog het een en ander in mijn telefoon instellen?

Ik weet dat er al een heleboel geschreven is over dit onderwerp, maar een heleboel is ook al gedateerd denk ik.

Ik hoop dat iemand me hiermee wilt helpen. Ik heb mijn Desire geroot met het doel Apps2sd te kunnen gaan gebruiken.

Al vast bedankt voor je moeite

Nou ik ben eruit.

Ik heb het met Rom Manager gedaan. Clockworkmod eerst terug gezet naar vorige versie, want de recente versie doet het niet. Met de vorige versie kon ik Partition SD doen.

Ergens anders op het net wordt nu nadrukkelijk gewaarschuwd dat je dit niet moet doen las ik achteraf (ivm brick), maar bij mij geen problemen.

Bewerkt (3 oktober 2010 13:42)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren