Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sergio

sergio

• Lid sinds 18 september 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 september 2010
  • 11:27

doordat ik bij een eerdere vraag verteld heb dat ik mijn patroon van mijn patroonbeveiliging niet meer wist heb ik nu door middel van een handmatige aktie mijn mobiel geprobeerd te recoveren. nu heb ik een zwart beeld met in het midden een mobiel met daarin een rood driehoek met uitroepteken er doorheen. maar wat ik ook doe of ik er op druk probeer te verschuiven of met alle knoppen inclusief de uit en aanknop iets probeer te doen niets werkt. bij het uitnemen van de batterij en darna weer aanzetten krijg ik weer toegang tot et beginscherm met weer de patroonbeveiliging. wat nu te doen. gr.sergio

Bewerkt (18 september 2010 11:27)
peetje53

peetje53

• Lid sinds 06 juli 2010
  • Berichten 104
  • Reputatie 0
  • 18 september 2010
  • 11:39

Als u na vijf pogingen nog niet het juiste ontgrendelpatroon op het scherm hebt getekend, wordt u gevraagd om 30 seconden te wachten voor u het nog eens kunt proberen. Als u het patroon vergeten hebt, tikt u op Patroon vergeten. U wordt gevraagd om u aan te melden met de naam en het wachtwoord van uw Google Mail-account en een nieuw ontgrendelpatroon te tekenen voordat het Beginscherm verschijnt.
U moet verbonden zijn via een gegevens- of Wi-Fi verbinding om u te kunnen aanmelden bij uw Google-account.

Bewerkt (18 september 2010 11:39)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren