Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rowdy

rowdy

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 8 september 2010
  • 18:17

Sinds ik de froyo 2.2 update heb geinstalleerd en het toestel dan vervolgens aansluit via mn usb aan de pc kan ik de verwisselbare schijf niet openen. Hij geeft dan aan “plaats een schijf of ander geschikt medium in station: G”.

Weet toevallig iemand een oplossing hiervoor???

Edit: Ik heb ook t probleem dat er steeds apps actief worden en niet gekilld worden, is daar ook een oplossing voor??

Bewerkt (22 april 2013 12:38)
Basso

Basso

• Lid sinds 25 maart 2010
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 8 september 2010
  • 18:36

Als je hem aan je pc hebt aangesloten, kun je op het toestel aangeven waar je het voor wil gebruiken. Standaard gaat het toestel alleen maar opladen als je hem aansluit volgens mij.

rowdy

rowdy

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 8 september 2010
  • 19:03

Hij geeft niks aan wat ik ermee wil, ondanks dat ik heb ingeschakeld in het menu

triple_exe

triple_exe

• Lid sinds 12 mei 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 9 september 2010
  • 18:04

herkend ie m wel in je telefoon zelf? kan je fotos maken bijvoorbeeld? verschijnen die in je sd kaart?
heb je m er al een keer uitgehaald en opnieuw erin gezet?
heb je toevallig een card reader waar je m in kan stoppen? leest ie m op de pc dan wel?
mochten er geen belangrijke dingen op staan: kan je m formateren? Via de desire zelf of evt pc?

Evert

Evert

• Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 9 september 2010
  • 18:41

Dat probleem had ik ook. Het installeren van de nieuwste versie van HTC Sync loste bij mij het probleem op.

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 9 september 2010
  • 18:44

rowdy;39512
Edit: Ik heb ook t probleem dat er steeds apps actief worden en niet gekilld worden, is daar ook een oplossing voor??

Hoe bedoel je actief? Komen ze in een keer op de voorgrond? Of gebruik je een taskkiller, maar hij kilt niks? Android heeft namelijk een aparte Application Life Cycle (niet te vergelijken met Windows Mobile :p) Zodra je een app niet meer gebruikt, zet Android hem in pause. De app blijft net zo lang in pause stand totdat hij weer aangeroepen wordt door de gebruiker of dat Android hem zelf kilt omdat het meer werkgeheugen nodig heeft.

rowdy

rowdy

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 10 september 2010
  • 11:01

triple_exe;39726
herkend ie m wel in je telefoon zelf? kan je fotos maken bijvoorbeeld? verschijnen die in je sd kaart?
heb je m er al een keer uitgehaald en opnieuw erin gezet?
heb je toevallig een card reader waar je m in kan stoppen? leest ie m op de pc dan wel?
mochten er geen belangrijke dingen op staan: kan je m formateren? Via de desire zelf of evt pc?

Ja hij herkend m wel in mijn tel. zelf. Ik kan foto's maken en kan ook apps op mn SD kaart zetten. Ik heb m ook al een keer geformatteerd.

rowdy

rowdy

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 10 september 2010
  • 11:03

Leander;39734
Hoe bedoel je actief? Komen ze in een keer op de voorgrond? Of gebruik je een taskkiller, maar hij kilt niks? Android heeft namelijk een aparte Application Life Cycle (niet te vergelijken met Windows Mobile :p) Zodra je een app niet meer gebruikt, zet Android hem in pause. De app blijft net zo lang in pause stand totdat hij weer aangeroepen wordt door de gebruiker of dat Android hem zelf kilt omdat het meer werkgeheugen nodig heeft.

Nou hij killt in 1e instantie wel alles, maar als ik 10 sec. later weer kijk zonder dat ik iets heb gedaan staan er weer applicaties in de taskkiller.. Maar ik heb ergens gelezen dat de taskkiller t niet doet bij de 2.2 versie.. Maar heb sterk t idee dat daardoor mijn batterij wel sneller leeg is

rowdy

rowdy

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 10 september 2010
  • 11:31

Ik heb de nieuwste HTC sync op mn pc gezet, maar hij geeft aan verbindingverbroken.. Als ik m aansluit krijg ik wel zo'n popup met android phone gevonden, maar dan nog kan ik de verwisselbare schijf niet openen en laad hij alleen maar op

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren