Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ray-man

Ray-man

• Lid sinds 02 september 2010
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 29 september 2010
  • 00:01

Gisteravond de Invisble Shield op mijn HTC Desire geplakt. Viel mij mee om dit te bevestigen. Tot tegenstelling wat je leest op internet dat het een ramp is.
De vloeistof die je erbij krijgt in het spuitbusje is prima. Alleen vrij snel op. Het zakje waar deze in zat was ook vochtig dus ik denk dat die gelekt heeft.
Zoals de gebruiksaanwijzing aangeeft, handen wassen, op je vingertoppen iets van de vloeistof erop spuiten.
Begonnen met het scherm. Ging prima en het uitwrijven met het meegeleverde rubber “wissertje” goed. Weinig tot geen bobbels of luchtbellen.
Rondom de knoppen kun je ook een een “shield” erop plakken, dit gaat minder omdat je bijna niet met het meegeleverde rubber plamuurmesje ertussen komt.
Achterzijde ging ook best maar dit ziet er gewoon na opdrogen er niet uit. De achterkant van HTC is matgekleurd maar is nu glimmend. En dat ziet er vrij goedkoop uit. Glimt als een gek. Hier zitten bobbels onder de shield die ik niet weggekregen heb. Had gehoopt dat het opdroogde maar helaas.
Conclusie: op het scherm zelf prima. Rondom de knoppen aan de voorzijde en achterzijde, ziet het er plastic, glimmend en goedkoop uit. Ik denk dat ik het rond de knopjes weghaal, net zoals de achterzijde.
Verder heb je wel wat meer grip. Je scherm voelt wat stroever aan maar dat maakt niet uit met typen, slepen ed.

Tot zover!

Bewerkt (29 september 2010 00:01)
DenniiZ

DenniiZ

• Lid sinds 04 oktober 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2010
  • 19:27

Hoi allemaal !!

Bij deze mijn eerste post/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Ben sinds een week trotse eigenaar van een Desire (Brown).
Ik werk in de Media Markt in Hasselt op de Telecom afdeling, dus kom dagelijks met veel toestellen en hoesjes en zo in contact.
Ik heb een ‘Ice Case’ van het merk Hama (Agami). Dit heeft mij 7 euro gekost, en het is een gewone harde plastic cover voor de achterkant en zijkant te beschermen, enkel het scherm en alle aansluitingen, knopjes en camera enz.. blijven vrij.

foto: hier

peace !

EDIT: en op het scherm heb ik de originele HTC Screenprotector, 13 euro bij ons..

Bewerkt (8 oktober 2010 19:27)
windvanger

windvanger

• Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2010
  • 09:41

Ik gebruik de HTC Desire TPU Case TP C520 als bescherming voor mijn Desire. Deze case is echt voor het toestel gemaakt en dat merk je. Sluit goed aan en heeft op de juiste plekken uitsparingen voor de USB kabel, microfoon etc… Hieronder een paar foto's.

Bewerkt (12 oktober 2010 09:41)

——————

Groet,

Jan

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren