Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

  • ASUS ZenFone 6

  • OnePlus 7 Pro

  • Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

stakie75

stakie75

  • Lid sinds 25 augustus 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • #1
  • 28 augustus 2010
  • 11:41

Hoi,

Ik krijg sinds een dag, elke keer de melding downloaden mislukt als ik rechtstreeks uit de Android Market Apps wil downloaden en installeren. Iemand een idee hoe dit kan?

Heb wel gewoon internet connectie, dus daar kan het niet aan liggen.

Gr.
Michel

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
copymaster

copymaster

  • Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • #2
  • 28 augustus 2010
  • 11:54

Vermoedelijk iets met je Google account. Probeer eens om je opnieuw bij Google aan te melden.
Heb je al bij Google gezocht in de knowledge base of hier een oplossing voor is?

Probeer deze tip eens: http://androinica.com/2010/03/01/tips-android-phone-wont-download-apps-log-in-to-google-talk/

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
Rsdf430

Rsdf430

  • Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • #3
  • 28 augustus 2010
  • 13:04

Had ik gisteren ook, helemaal verholpen door task killer er af te rotten.
Wist wel dat het niet zo goed was voor je telefoon.(froyo heeft het niet nodig)
Heb tot nu toe weer 4/5 dingen gedownload uit de market zonder problemen.
Weet niet of jij een taskkiller hebt? probeer het eens.

Rsdf430

Bewerkt (22 april 2013 12:29)
ClaudiaBliss

ClaudiaBliss

  • Lid sinds 24 januari 2010
  • Berichten 458
  • Reputatie 0
  • AdminAdmin
  • #4
  • 28 augustus 2010
  • 16:53

Het kan zijn dat je geheugen vol is, tenminste dat was bij mij het geval. Je kunt dit ook proberen: http://www.androidworld.nl/39365/android-market-in-de-problemen/

Sent from my Nexus One using Tapatalk

Bewerkt (22 april 2013 12:36)

Android World Domination

stakie75

stakie75

  • Lid sinds 25 augustus 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • #5
  • 29 augustus 2010
  • 19:52

Iedereen bedankt voor de reacties. Heb een task killer, maar nu doet hij het weer. Geen idee wat het was, denk eigenlijk gewoon het bereik bij mij thuis.

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
Lefty

Lefty

  • Lid sinds 29 augustus 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • #6
  • 29 augustus 2010
  • 21:02

Ik heb hetzelfde probleem en heb de bovenstaande oplossingen geprobeerd maar het werkt nog niet. Ook kan ik het vet gedrukte bestand niet vinden:
Sluit je Android toestel aan op je PC met behulp van de USB-kabel.
Activeer de USB-massaopslag modus via je Android toestel.
Benader via de aangesloten PC je Android toestel.
Open de “.android_secure” map en gooi deze leeg.
Herstart je Android toestel.
Open de Android Market en accepteer de Android Market voorwaarden opnieuw.
Download een applicatie of game naar keuze.

Nog andere mogelijkheden????

Bewerkt (22 april 2013 12:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren