Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DrunkCPU

DrunkCPU

• Lid sinds 26 november 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 november 2011
  • 17:47

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Sensation die valt telkens uit of je nou aan het bellen bent of je hebt hem gewoon op je bureau liggen. Ik heb hem pas 1,5 maand en hij begon hier pas mee na een week of 2. Vandaag maar een terug geweest naar het verkooppunt maar helaas ze konden er niets mee had ik na 2 weken maar meteen terug moeten komen. Het zou volgens hem ook aan de software liggen. Ik heb hem al eens gereset en leeg gehaald maar helaas. Je zou toch verwachten als dit probleem al sinds 2010 bekend is bij verschillende modellen dat hier nu het probleem van bekend is en dat het opgelost is?
Mijn broertje heeft precies dezelfde telefoon en heeft hier geen last van zou het dan misschien toch software zijn?
Ik zie hier ook weinig meldingen over de sensation…

Bewerkt (24 april 2013 13:45)
Willemi

Willemi

• Lid sinds 07 april 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 april 2012
  • 16:26

Hallo,
Mijn Desire had ook het probleem dat hij steeds uitviel (bij intensieve taken). Eerst contact gezocht met PDA shop (waar hij vandaan kwam). Tip: harde reset. Hielp niet. Doorverwezen naar helpdesk HTC zelf. Tip: nieuwe SIM-card aanvragen Hielp ook niet. Doorverwezen naar KNP Business Centre. Software update. Na thuiskomst binnen kwartier weer zelfde probleem. Teruggegaan. Nieuw moederbord (binnen 5 dagen toestel retour). En probleem opgelost.

Bewerkt (24 april 2013 14:34)
katja

katja

• Lid sinds 29 november 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2012
  • 23:09

Ik heb hetzelfde probleem gehad, via belcompany is hij 3 keer opgestuurd geweest en heb ik een nieuw toestel gekregen (al is het volgens mij een 2ehandsje als ik het zo lees en ze geen nieuwe opsturen). Problemen duurden nog steeds voort tot dat ik de batterij liet leeg lopen en dan uit deed en weer oplaadde tot hij vol was. Problemen voor 90% verholpen, hij valt nog maar zelden uit.
Naar mijn idee dus toch een probleem bij de batterij en niet het toestel zelf. (of de mensen van de reparatie hebben gewoon niks gedaan..)

Jammer dat ik er niet aan heb gedacht om contact met htc zelf op te nemen! Nu valt hij helaas al buiten de garantie periode (en alle bonnetjes etc heb ik nooit meer terug gehad van belcompany..)

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 10 juli 2012
  • 23:44

Een nieuwe sim kaart wil het ook nog wel eens oplossen. Heb zelf ook reboot problemen gehad, opgestuurd tot nieuw moederbord aan toe. Bleek het aan de sim te liggen.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

g-member

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2012
  • 21:19

Achteraf gezien moet ik wel zeggen dat de eerste Desire echt het kneuzen kindje van Htc was……

Bewerkt (24 april 2013 15:12)
robbecherlet

robbecherlet

• Lid sinds 06 maart 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2016
  • 10:42

Als ik mijn gsm opstart en ik geef mijn pincode in.
Dan blokkeert hij en 10 seconden later start hij vanzelf weer helemaal opnieuw op.
En dat blijft duren

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren