Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bart7777

Bart7777

• Lid sinds 08 mei 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2010
  • 10:13

Hallo,
afgelopen maandag mijn HTC desire naar 2.2 (Froyo) omgezet.
Woensdag getracht om in te loggen op onze exchange server, maar dat wil niet lukken (ik had nog geen bestaande account op de exchange server).
Een van de deskundigen die we hebben geraadpleegd heeft een HTC Desire onder 2.1 en kon moeiteloos inloggen.
Nu heb ik 2 vragen:
1) is iemand bekend met dit probleem en heeft hiervoor een oplossing?
2) is er een mogelijkheid om terug te gaan naar versie 2.1 en hoe zou ik dat moeten doen?

Wie o wie kan me helpen?

Bart

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
peter1908

peter1908

• Lid sinds 23 april 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2010
  • 10:17

Ik heb ook een Desire met Froyo en gebruik deze icm met eigen Exchange 2010 server en het werkt nog steeds prima.
Krijg je een foutmelding wanneer je gaat syncen op je Desire, zie je op de Exchange server een (fout)melding op het moment dat je een synchronisatie uitvoert? Wellicht heb je wat meer info zodat we je op weg kunnen helpen.

qashqai

qashqai

• Lid sinds 06 augustus 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2010
  • 11:09

Ook ik heb een Desire met Foryo en exchange account (account staat online bij MS)…. Geen problemen… alles synchroniseerd zoalshet hoort.
Ik denk echt dat je ergens een foutje hebt staan in je instellingen.
Terug gaan naar 2.1 is mogelijk als je je telefoon root…. maar dat lijkt me in jou geval geen oplossing…

Bart7777

Bart7777

• Lid sinds 08 mei 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2010
  • 12:00

Hallo, hij kan domweg niet inloggen op het exchange mailaccount. Alle settings staan goed, externe deskundigen erbij gehaald en volgens hen staan alle instellingen zowel in server als op telefoon goed. Het is een nieuwe exchange mail account voor de telefoon en op advies van instructies eerst alle andere mailaccounts verwijderd van de telefoon. Collega's met Iphones hebben geen enkel probleem, ik ben de enige met een Android telefoon. Andere collega wiens Iphone prima in kan loggen op exchange server heeft het ook getracht met mijn desire en komt er ook niet door. Zelf APP Roadsync gedownload en die komt er ook niet door. Mijn IT afdeling is er gehele dag mee bezig geweest en gaat ervan uit dat het aan Froyo ligt en dat deze systeem versie niet overweg kan met Exchange 2010.
Iemand een idee?

qashqai

qashqai

• Lid sinds 06 augustus 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2010
  • 12:21

Heb je JOU aacount al op een Iphone gebruikt…. Ik denk ddat er gewoon iets mis is met jou account.
Echt…. als je op internet kunt, kun je exchange mail ophalen (tenzij er iets mis is met certificaten van het bedrijf)….
Ik ben Technical Consultant en heb reeds vele android toestellen geconfigureerd (+- 20 HTC Desires waarvan zeker 5 of 6 met de 2.2 versie) bij diverse bedrijven en nog geen problemen ondervonden….

Succes

p.s., kun je wel gewoon inloggen op je OWA (Outlook Web Access)

peter1908

peter1908

• Lid sinds 23 april 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2010
  • 13:14

Of gebruik een windows mobile telefoon of emulator met jou account, die geeft nog enigszins bruikbare foutmelding terug.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

kastanjaa

kastanjaa

• Lid sinds 12 mei 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2010
  • 23:32

Ik heb dus ook een probleem!

Mail en contacten synchroniseert hij prima! Agenda geeft hij foutmeldingen! Heb alle foutmeldingen weg kunnen halen op 1 na. Hij geeft een afspraak aan die niet in mijn telefoon staat, maar ook niet op de server. Nu synchroniseert hij dus helemaal niet meer op mijn agenda :S

Iemand een oplossing? Of hoe ik alle agenda items in een keer van mn htc kan gooien? (zonder stuk voor stuk te moeten verwijderen)

Bewerkt (22 april 2013 12:32)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren