Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nvaltena

nvaltena

• Lid sinds 18 april 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 23:18

Wie kan me vertellen hoe ik mijn Desire kan toevoegen aan mijn thuisnetwerk via wifi? Ik wil gewoon bestanden tussen mijn telefoon en laptop over en weer kunnen overzetten, maar heb geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

Wie kan mij verlossen??

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
Terence

Terence

• Lid sinds 08 juni 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 01:45

Hoi Nvatena ,
je hebt hier verschillende apps voor . Oa , Dropbox , als je Asus hebt zit daarbij webstorage , is ook zoiets .
Nadeel van deze apps is , is dat je vastzit aan een bepaalde “opslaggrootte” .
Hiermee kun je dus niet door je bestanden bladeren alsof je achter je pc zit , met Logmein komt het al dichterbij .
Toevoegen aan je netwerk is niet zo moeilijk , je tel. laten scannen en gegevens invoeren .
Vista/Win7 herkennen de foon wel , maar 1 op 1 delen zoals de bibliotheekfunctie ben ik ook nog niet achter.
Zowieso is een “thuisgroep” in Win7 alleen toegankelijk voor apparaten met hetzelfde besturingsysteem .
Atm ben ik een multiroom/domotica netwerk in elkaar aan het puzzelen , hierbij heeft ook elk apparaat toegang tot de dataopslag , hierin is Iphone al geïntegreerd.

Dus het moet mogelijk zijn…..

Grtzz

Ferron

Ferron

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 153
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 04:13

Post hier je tips, trucs, handleidingen, etc. Stel hier niet je eigen ‘Hoe moet ik…?’ vragen, gebruik daar de overige forumcategorieën voor.

Lezen is tegenwoordig ook al moeilijk..
Zoiets doe je tegenwoordig met FTP, download de FTPserver app en FileZilla op je PC en de rest kan je zelf wel uitvinden.

peter1908

peter1908

• Lid sinds 23 april 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 08:12

Je kan ook de app On Air (Wifi Disk) gebruiken (On Air (Wifi Disk) v0.9.2 Application for Android | Productivity). Deze app zorgt ervoor dat je telefoon te benaderen is over je wifi netwerk middels ftp, AppleTalk of Webdav.
Ik heb net zelf ftp uitgeprobeerd, wel met een ftp client op mijn laptop, als gebruikersnaam neem je onair en het wachtwoord wordt op je Android gepubliceerd. Werkt prima, zonder kabels!

dennissmit

dennissmit

• Lid sinds 07 augustus 2009
  • Berichten 129
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 08:36

Wat je zou kunnen proberen is om de app “Bluetooth File Transfer” te downloaden uit de Android Market en het hiermee verzenden naar je Desire.

Als je over een computer beschikt met Windows en een Bluetooth adapter, dan kun je met deze app gemakkelijk het bestanden verzenden en ontvangen.

Als je de app hebt geïnstalleerd, dan kun je via de app zoeken naar Bluetooth apparaten.

1. Zoek hier de computer met de ingeschakelde Bluetooth adapter en plaats het bestand in de bluetooth-uitwisselingsmap (deze is meestal gelokaliseerd in de map “Mijn Documenten” van je Windows installatie)

2. Daarna ga je het bestand via de app downloaden naar je SD Kaart (de app download standaard bestanden naar de ROOT, deze kun je ook verplaatsen naar andere mappen)

nvaltena;31087
Wie kan me vertellen hoe ik mijn Desire kan toevoegen aan mijn thuisnetwerk via wifi? Ik wil gewoon bestanden tussen mijn telefoon en laptop over en weer kunnen overzetten, maar heb geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
nvaltena;31087
Wie kan mij verlossen??

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 08:44

Moderatie verzocht.

pietjep

pietjep

• Lid sinds 09 mei 2009
  • Berichten 246
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 08:53

Dropbox werkt idd prima…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren