Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 14 september 2014
  • 20:27

lukt het dan nog niet probeer dan een andere recovery kun je hier voor terecht wel een eindje naar beneden scrollen op de pagina dan kom je ze vanzelf tegen ik gebruik altijd twrp recovery op mijn one m8 en mijn vorige androids.

Bewerkt (14 september 2014 20:29)
eherle

eherle

• Lid sinds 11 september 2014
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 14 september 2014
  • 21:42

VICTORIE! Het is gelukt. Na het flashen van recovery-clockwork-touch-5.8.0.2-bravo.img lukte het wel om superuser.zip te installeren. Link2SD doet het als een zonnetje en de geheugenproblemen zijn verleden tijd.

Superbedankt voor je hulp, gizmobinky.

PS: Het toestel draait nu nog Android 2.2.2. Is het de moeite waard om er een nieuwere Android op te zetten zonder dat het toestel langzamer of instabiel wordt? Zo ja, welke ROM kan je aanbevelen zonder dat hij een extra partitie nodig heeft (SD kaart bestaat al uit twee partities om Link2SD te draaien)? Ik heb al wat zitten googlen, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Bewerkt (14 september 2014 22:10)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 14 september 2014
  • 22:42

eherle
VICTORIE! Het is gelukt. Na het flashen van recovery-clockwork-touch-5.8.0.2-bravo.img lukte het wel om superuser.zip te installeren. Link2SD doet het als een zonnetje en de geheugenproblemen zijn verleden tijd.

Superbedankt voor je hulp, gizmobinky.

PS: Het toestel draait nu nog Android 2.2.2. Is het de moeite waard om er een nieuwere Android op te zetten zonder dat het toestel langzamer of instabiel wordt? Zo ja, welke ROM kan je aanbevelen zonder dat hij een extra partitie nodig heeft (SD kaart bestaat al uit twee partities om Link2SD te draaien)? Ik heb al wat zitten googlen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
daar kan ik je niet in verder helpen is al lang geleden dat ik een desire had, je kunt voor een kale android kitkat 4.4.2 gaan heeft meestal niet veel nodig om te draaien ik weet wel alles wat op een sd kaartje draait {extra partitie} niet zonder problemen komt.

gewoon even hier kijken voor een rom of hier een nieuw bericht aanmaken er vast wel iemand hier die met suggesties komt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren