Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2010
  • 19:26

@Guuswee,

De screendump van HTC Sync ziet er bij mij net zo uit. De keuze uit de agend's heb je op de Desire zelf. Kijk even mee met de afbeeldingen.
Zoals je kunt zien bij het openen van het menu onder de agenda kies je voor de optie agenda's. Ik heb de keuze uit de agenda's van Google, Feestdagen (komt door Outlook), PC Sync en als laatste Exchange (pushmail van het werk). De enige agenda die kan synchroniseren met Outlook is de PC Sync agenda.
Als ik een agenda item op de Desire aanmaak kan ik kiezen dit te doen in de PC Sync agenda of de Exchange agenda. Wil je deze afspraak kunnen synchroniseren met Outlook moet je kiezen voor de PC Sync agenda. Controleer of je deze agenda als selectie gebruikt bij het invoeren van een afspraak.

309308310

Bewerkt (22 april 2013 12:37)
archive

archive

• Reputatie 0
  • 1 september 2010
  • 14:34

Hallo, ben sinds gisteren in het bezit van een Desire (2.2). Ik heb HTC exchange draaien en dat gaat allemaal goed. Het enige dat nog ontbreekt is de adressen/telefoonlijst van het bedrijf waar ik voor werk (bedrijfsmap?). Op mijn Nokia E71 werd deze app los geinstalleerd zodra je exchange op de Nokia installeerde. Weet iemand een oplossing? Ik kan de bedrijfsmap wel kiezen als ik een contactpersoon wil selecteren, maar er staan geen contacten in. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Bewerkt (1 september 2010 14:34)
Guuswee

Guuswee

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 1 september 2010
  • 17:10

@copmaster
Instellingen zijn identiek aan jouw printscreens, heb alleen geen exchange, dus krijg in dropdown ook geen andere agenda te zien als PC Sync.
Als ik een afspraak ingevoerd heb, krijg ik nog een “bevestiging” en daar staat ook gewoon PC Sync onder.
Kan nog geen printscreens maken van mijn desire (wil ‘m niet rooten en SDK vind ik te omslachtig) anders had ik printscreens toegevoegd.
Fijn dat het bij jou wél werkt…..;-) maar irritant dat ik dit niet aan de praat krijg, zelfs niet met zo’n uitgebreide suggesties van jou.

copymaster

copymaster

• Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 1 september 2010
  • 18:38

@Guuswee,
Blijven er nog een paar stappen over die je zou kunnen uitvoeren/proberen:
- Onder menu, instellingen, applicaties, applicaties beheren, HTC Sync, kiezen voor gedwongen stoppen en gegevens wissen (eventueel verwijderen en op opnieuw installeren).
- Op je computer geheel HTC Sync verwijderen (inclusief drivers) en deze opnieuw installeren.
- Toestel koppelen met pc, wachten tot toestel is herkend via USB.
- Opnieuw proberen te synchroniseren (Outlook -> Desire en Desire -> Outlook).

Als niets van de hierboven aangedragen tips werkt zou je nog kunnen overwegen om een factory reset te doen maar dan moet je dus weer al je apps opnieuw installeren.

Indien dit ook niet werkt ben ik echt door mijn kruit heen en kan ik je niet verder helpen.

copymaster

copymaster

• Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 1 september 2010
  • 19:21

RLX68;38120
Hallo,
ben sinds gisteren in het bezit van een Desire (2.2). Ik heb HTC exchange draaien en dat gaat allemaal goed. Het enige dat nog ontbreekt is de adressen/telefoonlijst van het bedrijf waar ik voor werk (bedrijfsmap?). Op mijn Nokia E71 werd deze app los geinstalleerd zodra je exchange op de Nokia installeerde. Weet iemand een oplossing? Ik kan de bedrijfsmap wel kiezen als ik een contactpersoon wil selecteren, maar er staan geen contacten in. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Ga via contacten naar je online adresboek en zie daar de bedrijfsmap staan. Succes
Bij je exchange account wel opgeven dat je de contacten ook synchroniseert.

Herman987

Herman987

• Lid sinds 04 juni 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 1 september 2010
  • 19:30

Ik heb contact gehad met de HTC helpdesk over het niet synchroniseren vanaf de telefoon richting PC (ik sprak met Barry en Inge) en ze willen van jullie weten:

Van wie het niet lukt (synchroniseren van telefoon naar PC): heb je een branded toestel, en zoja van wie dan wel?

Ik, Herman, heb dus een branded Vodafone Desire en het synchroniseren van de telefoon richting PC lukt niet, andersom wel.

Graag even reageren, het helpt dus eventueel met de oplossing. De ROM van een Vodafone desire is anders dan van een gewone.

copymaster

copymaster

• Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 1 september 2010
  • 19:33

Bij mij lukt het wel maar ik heb dan ook een standaard unbranded/unrooted toestel.

archive

archive

• Reputatie 0
  • 1 september 2010
  • 21:52

@copymaster: dank je, heb het gevonden.

Bewerkt (1 september 2010 21:52)
Guuswee

Guuswee

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 2 september 2010
  • 12:22

@Herman987
Wellicht stomme vraag maar is unbranded hetzelfde als simlockvrij? Ik heb Desire afgesloten met T-mobile abonnement (gaat overigens pas in november in). Bel nu nog met m'n oude KPN-simkaartje. Of kan ik nog op een andere manier bij Eigenschappen zien of mijn toestel daadwerkelijk unbranded is?

Guuswee

Guuswee

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 2 september 2010
  • 13:30

copymaster;38163
@Guuswee,
Blijven er nog een paar stappen over die je zou kunnen uitvoeren/proberen:
- Onder menu, instellingen, applicaties, applicaties beheren, HTC Sync, kiezen voor gedwongen stoppen en gegevens wissen (eventueel verwijderen en op opnieuw installeren).
- Op je computer geheel HTC Sync verwijderen (inclusief drivers) en deze opnieuw installeren.
- Toestel koppelen met pc, wachten tot toestel is herkend via USB.
- Opnieuw proberen te synchroniseren (Outlook -> Desire en Desire -> Outlook).

Als niets van de hierboven aangedragen tips werkt zou je nog kunnen overwegen om een factory reset te doen maar dan moet je dus weer al je apps opnieuw installeren.

Indien dit ook niet werkt ben ik echt door mijn kruit heen en kan ik je niet verder helpen.

@copymaster
Jouw voorgestelde stappen nauwkeurig gevolgd maar helaas blijft het probleem precies hetzelfde: synchroniseren van outlook-agenda -> desire werkt maar van desire-agenda -> outlook nog steeds niet.
Ben ivm met geïnstalleerde (en sommige betaalde) apps nog even terughoudend met factory reset.
In ieder geval zeer bedankt voor je aanwijzingen.

Wellicht overbodige toevoeging: afbeeldingen synchroniseren van desire -> pc levert géén problemen op. M.i. dus specifiek Outlook (2010) agenda probleem (contactpersonen synchroniseren doe ik niet)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren