Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bjorn

bjorn

• Lid sinds 26 juli 2009
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 11:52

Ik heb al heel wat 2.2 topics doorgelezen maar kan mijn vraag niet echt terug vinden. Ik heb mijn HTC Desire gekocht via www.gsmweb.nl en dit zou een unbranded versie moeten zijn. Dit haal ik ook uit mijn software versie: 1.21.405.2

Nu heb ik al meerdere malen geprobeerd handmatig te zoeken naar updates maar elke keer krijg ik de melding dat de telefoon up to date is.

De telefoon is nog steeds unrooted, standaard htc software rom.

Iemand enig idee hoe ik de froyo update binnenhaal?

Groetjes en bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
Katjung86

Katjung86

• Lid sinds 23 juni 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 12:49

Hey dude,
Ik heb mijn Desire van Vodafone en ik heb de update ook nog niet binnen. Zelfde verhaal als bij jou met het handmatig zoeken, bij mij staat er ook telefoon is up to date, maar daaronder staat wel iets van er is een nieuwe update op je telefoon beschikbaar. Als ik dan vervolgens op OK druk gebeurd er niets.
Misschien hebben we gewoon wat geduld nodig en zijn wij later aan de beurt, of misschien hebben ze de update stilgezet vanwege de vele verneukte desires na de update… Iemand een idee?

eldin

eldin

• Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 13:05

Bjorn heeft een ander probleem dan katjung. Bjorn heeft een unbranded desire (1.21.405) terwijl katjung een vodafone branded heeft. Gaat over iets verschillends. Kan helaas op beide vragen geen antwoord geven…

mikiepl

mikiepl

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 13:47

Ik heb precies hetzelfde probleem als de topicstarter…

bjorn

bjorn

• Lid sinds 26 juli 2009
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 14:07

Mja, misschien liggen de servers er tijdelijk uit. Ik las vandaag pas voor het eerst dat de update dit weekend uit is gekomen, dus ik wilde het graag gelijk proberen. Afgelopen weekend heb ik niet een maal handmatig ververst.

Had nog op een engelstalig forum begrepen dat het kan schelen of men op 3g zit of op wifi. Maakte voor mij helaas geen verschil.

Groet

mbeckers

mbeckers

• Lid sinds 21 mei 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 14:12

Ik heb ook hetzelfde probleem, software versie 1.21.405 maar ook ik krijg geen update melding. Ook handmatig geeft geen nieuwe update aan. Ik heb de Desire unbraded van KPN.

Gr.
Marcel

MRice

MRice

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 14:45

same here.. alleen heb ik er geen probleem mee. Die 2.2 update komt echt wel een keer binnen. Ik wacht lekker af tot wanneer ik aan de beurt ben. Mijn ervaring met nieuwe soft/hardware is dat je zeker niet bij de 1e groep wil zitten die het gaat gebruiken .. dus veel plezier met het testen van 2.2, ik blijf nog even op 2.1. Over een tijdje ga ik wel naar 2.2 als er al meerdere zijn die problemen hebben gehad EN opgelost

Katjung86

Katjung86

• Lid sinds 23 juni 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 21:40

Voor de mensen die hun Desire van vodafone hebben is er dus voorlopig nog geen froyo beschikbaar, ook is het niet bekend wanneer en of die uberhaupt wel komt… Pretty fucked up!!
Ik heb mijn info ergens van een vodafone forum, ik las daar ook reacties van mensen die dachten een unbranded desire te hebben gekocht bij vodafone waarbij nu dus blijkt dat de telefoon wel branded is!
Ik dacht vandaag froyo binnen te halen blijkt het een update te zijn van vodafone 360 met allemaal teringzooi aan apps die ik dus niet wou hebben!
Ik wil zo snel mogelijk weg bij vodafoon! Behoorlijk fucked up dat ik mijn contract heb verlengt voor 2 jaar..

dennissmit

dennissmit

• Lid sinds 07 augustus 2009
  • Berichten 129
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 22:06

LET OP DIT IS GEEN ROOTEN, DIT IS UNBRANDEN

Voor originele (out of the box) unbranded Desire's met softwareversie 1.21.405.2 die geen Froyo update kunnen vinden via OTA ga naar mijn volgende post, nummer 14. Lees daar de handmatige update instructie.

Voor branded Desire’s kun je het volgende doen:

Dit werkt alleen voor Desire's met software versie 1.21.405.2 en 1.19.161.5 en lager, dus niet meer voor Desire's na OTA update van Vodafone met al die 360 rotzooi.

**** I TAKE NO RESPONSIBILITY IF THE BELOW PROCESS DOES NOT WORK FOR YOU & IF YOU BRICK YOUR PHONE – DO THIS AT YOUR OWN RISK ****

1. Eerst al je persoonlijke data back-uppen ( foto's, muziek, documenten enz…. ) de geheugenkaart word namelijk geformatteerd en de Desire krijg een nieuwe ROM update.
  2. Download en installeer de laatste versie van HTC Sync via de HTC website ( hiermee worden de benodigde drivers mee geïnstalleerd )
  3. Maak een gold-card met de volgende tool, op deze pagina lees je ook hoe dit te doen: GoldCardTool - Android @ MoDaCo
  4. Installeer de originele 2.1 ROM van HTC (NL) door dit bestand uit te voeren op je Windows PC ( het is een .exe bestand dus Desire aan de pc koppelen via USB) Loopt hij tijdens het updaten vast en zegt Windows dat hij dat moet rebooten, gewoon doen en telefoon aangesloten laten zitten, dit is omdat de driver moet worden geïnstalleerd. Daarna de tool opnieuw laten updaten.
  5. Nu start je Desire op met een verse 2.1 ROM ( Alle data is nu verloren gegaan, dus backup maken van je muziek,foto's enz…)
  6. Vervolgens ga je naar instellingen / over de telefoon / systeemsoftware-updates / nu controleren / En je zal zien dat Froyo voor je klaar staat.
Veel plezier met de bevroren Yoghurt/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

>>>>>>> Extra informatie: video tutorial “How to make a Gold-Card” kun je hier bekijken <<<<<<<<<<<

**** I TAKE NO RESPONSIBILITY IF THE BELOW PROCESS DOES NOT WORK FOR YOU & IF YOU BRICK YOUR PHONE &#8211; DO THIS AT YOUR OWN RISK ****

Katjung86;30450
Voor de mensen die hun Desire van vodafone hebben is er dus voorlopig nog geen froyo beschikbaar, ook is het niet bekend wanneer en of die uberhaupt wel komt… Pretty fucked up!!
Ik heb mijn info ergens van een vodafone forum, ik las daar ook reacties van mensen die dachten een unbranded desire te hebben gekocht bij vodafone waarbij nu dus blijkt dat de telefoon wel branded is!
Ik dacht vandaag froyo binnen te halen blijkt het een update te zijn van vodafone 360 met allemaal teringzooi aan apps die ik dus niet wou hebben!
Ik wil zo snel mogelijk weg bij vodafoon! Behoorlijk fucked up dat ik mijn contract heb verlengt voor 2 jaar..

EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2010
  • 22:12

bjorn;30287
Ik heb al heel wat 2.2 topics doorgelezen maar kan mijn vraag niet echt terug vinden. Ik heb mijn HTC Desire gekocht via www.gsmweb.nl en dit zou een unbranded versie moeten zijn. Dit haal ik ook uit mijn software versie: 1.21.405.2

Nu heb ik al meerdere malen geprobeerd handmatig te zoeken naar updates maar elke keer krijg ik de melding dat de telefoon up to date is.

De telefoon is nog steeds unrooted, standaard htc software rom.

Iemand enig idee hoe ik de froyo update binnenhaal?

Groetjes en bedankt!

Misschien is het toch de moeite waard om het Unbrand truukje eens uit te voeren? De updates vanuit HTC gaan gewoon door, ik heb vanavond nog een buurman geholpen met het updaten van zijn unbranded Desire. Bij het checken kwam bij hem de update melding direct binnen.

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren