Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

coeniel

coeniel

• Lid sinds 28 januari 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2011
  • 14:20

Hallo,

Ik heb laatst mijn htc desire geroot.
Toen ik dit had gedaan wilde ik een custom rom flashen. Maar de telefoon bleef hangen bij het opstarten. Ik had gelukkig eerst met titanium backup een backup gemaakt. Na de restore (in recoverymode) deed mijn telefoon het weer. Nu de telefoon ook sommige apps van de market niet meer wilt installeren, wil ik hem graag weer unrooten. Ik heb zelf al wat op internet gekeken maar ik kom er nog niet helemaal uit.
Wie kan mij helpen en mijn vragen beantwoorden?

- Welke RUU heb ik nodig (ik heb een abonnement van kpn)
- Als ik de RUU heb uitgevoerd via mijn pc, en me telefoon zal weer opstarten. Zou die dan niet weer blijven hangen bij het opstarten, zoals na het flashen van een rom?
- Stel, me telefoon blijft toch hangen bij het opstarten, kan ik hem dan weer in de recoverymode restoren?
- Hoe zit het met mijn applicaties en gegevens na het unrooten, zijn die weg of heb ik die nog?

Alvast bedankt !

Bewerkt (28 januari 2011 14:20)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 28 januari 2011
  • 14:29

Moest USB debugging niet aan staan of was dat alleen om te rooten?

Bewerkt (28 januari 2011 14:29)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Zeng4

Zeng4

• Lid sinds 29 januari 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2011
  • 13:49

Heb een vraagje, heb mijn Desire geroot dmv unEVOked, draai op Cyanogenmod nu. Maar nu ik probeer een ander font te installeren (d.m.v. Font changer) krijg ik de foutmelding: Write access for the system partition was not established on your device and therefore Font Changer will have to be closed. Please make sure your device has NAND unlocked before you try again. Somebody help me please?

Bewerkt (29 januari 2011 13:49)
Hollander

Hollander

• Lid sinds 15 december 2010
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2011
  • 12:27

Hallo,
Beide methodes werken niet om mijn Desire te unrooten.
Hij moet terug voor reparatie en dus had ik het toestel graag weer origineel.
Krijg steeds een foutmelding - bootloaderversie.

Bewerkt (7 juli 2011 12:27)
Hollander

Hollander

• Lid sinds 15 december 2010
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2011
  • 22:11

Heb nu ook de Alphareve methode geprobeerd en ook hier komt niks goeds uit.
Stuur het toestel terug en zie wel wat er gebeurdt.

Bewerkt (11 juli 2011 22:11)
cooltruck

cooltruck

• Lid sinds 11 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 18:50

Beste,
Deze RUU werkt niet op mijn unbranded Desire hd, moet ook terug voor reperaties (wifi/bleutooth/volume knop werkt niet meer), iemand enig idee hoe ik het werkend kan krijgen, ik krijg telkens foutmelding: 170, kan niet verbinden met mn laptop en (dacht 130) batterij niveau is onder 30% (terwijl die wel gewoon 100% vol is :mad
mn phone is s-off geroot, weet niet of dit uitmaakt ?
Kan iemand mij A.U.B. Helpen ?

Bewerkt (11 oktober 2011 18:50)
koenjo

koenjo

• Lid sinds 14 mei 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2012
  • 12:27

Ik heb een unbranded gerootte desire met CM7.1. Ik heb vanalles geprobeerd, maar ik kom niet verder. Ik heb de RUU geinstalleerd in fastboot usb (omdat ik op cyanogenmod geen optie heb van htc sync bij usb verbindingen). De eerste keer kreeg ik aan het einde van de RUU installatie bootloaderversie fout (verkrijg het juiste ROM updatemiddel en probeer het opnieuw). Heb het daarna opnieuw geprobeerd met een andere RUU, heb inmiddels 1.15, 1.21 en 2.29 gedownload, maar nu krijg ik een usb verbindingsfout . Als ik de telefoon nu in de computer plug hoor ik inderdad een geluidje dat hij hem niet goed pakt. De eerste keer werder automatisch stuurprogramma's geïnstalleerd (android 1.0 downloaden stond er en daarna dat htc bootloader geïnstalleerd was), de tweede keer pluggen ging hij opnieuw stuurprogramma installeeren van android 1.0 maar stond dat dat niet gelukt was en nu herkent de computer hem dus helemaal niet meer als ik m erin stop). Ik ben S-on en heb HBoot 0.93, weet niet of het daarnaa kan liggen. Iemand een idee? Ik probeer het overigens met mijn win 7 laptop 32 bits. En Htc Sync versie geïnstalleerd die op de SD kaart van de telefoon stond, voorheen had ik de nieuwste versie maar daarmee lukte het ook niet.

Bewerkt (24 april 2013 15:42)
rinslll

rinslll

• Lid sinds 14 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 december 2012
  • 22:58

Gelukt……..geroot en weer origineel

Bewerkt (24 april 2013 16:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren