Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

rrvdputten

rrvdputten

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2010
  • 13:02

bij het aansluiten van je usb kabel, vraag het toestel automatisch of je alleen wil opladen (batterij) HTC sync, Diskdrive of gedeelde internet wil laden. Wil je dus HTC sync gebruiken zul je die optie moeten kiezen. In de nieuwste HTC sync versie kun je ook bestandjes installeren. Die moeten dan wel compatible zijn met Android uiteraard..:p

Bewerkt (22 april 2013 12:29)
neeke28

neeke28

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2010
  • 12:15

Ik herken het probleem heel goed. Ik heb NA de update naar de nieuwste versie van HTC Sync nl dit probleem. Voorheen werkte het programma prima en maakte de telefoon zonder problemen verbinding, maar nu geeft hij steeds aan: kan HTC SYNC niet vinden op de PC, terwijl het programma gewoon draait…

Heb het probleem voorgelegd aan de helpdesk van HTC per e-mail, wellicht kunnen zij een oplossing vinden.

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
PBruintje

PBruintje

• Lid sinds 10 december 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 december 2010
  • 15:06

Mij Desire verbindt gewoon niet met PC.

Ik heb de nieuwste Sync HTC Desire - Software Download geinstalleerd op mijn PC (Windows Vista Business), maar de HTC Desire HD vindt SYnc niet op de computer.
Ik heb alles al geprobeerd, ook andere USB poorten, opnieuw geinstalleerd e.d., maar ik krijg zelfs geen verbinding met de PC via diskdrive te selecteren op de HD. Ik kan gewoonweg niet verbinden. Dat betekent ook dat ik niet op de Sync applicatie terecht kom die standaard op de Sd kaart staat meegeleverd. De eerste keer dat ik de HD verbond vroeg hij om de software van Android phone. Ik heb overal gezocht op internet, maar kan die gewoonweg niet vinden. Uiteindelijk ervan uitgegaan dat de software van HTC Sync alle drivers e.d. bevat. Dat zou ook zo moeten zijn, als ik kijk naar de software en drivers die geinstalleerd zijn op mijn PC. Moet ik eerst toch android software installeren? Verder lees ik op internet dat meerdere gebruikers hier problemen mee hebben. Wat is hier aan de hand? Graag een reactie, dank je.

Bewerkt (10 december 2010 15:06)
ties

ties

• Lid sinds 12 september 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 10 december 2010
  • 17:36

PBruintje;67457
Mij Desire verbindt gewoon niet met PC.

…..

Mijn Desire wilde ook op geen enkele manier verbinding maken met mijn pc…als ik hem met de usbkabel aan de pc hing gebeurde er buiten het opladen niets…geen keuzemeunu nada …
Als ik mijn desire opnieuw opstartte en dan aan de pc hing werkte het wel…haalde ik de kabel eruit en weer opnieuw erin weer niks..

Totdat ik een helder moment kreeg…ik had de nare eigenschap om als de desire aan de pc hing en ik daar klaar mee was de kabel er gewoon uit te trekken omdat ik van mening was/ben dat het hardware afsluiten onzin was…Dus toch maar eens het hardware afsluiten gaan gebruiken en sindsdien geen enkele problemen meer gehad…keurig het keuzemenu iedere keer…
Ach ja..zo leer je nog eens wat…:p

Bewerkt (10 december 2010 17:36)
PBruintje

PBruintje

• Lid sinds 10 december 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 13 december 2010
  • 11:07

Hallo ties,

dit idd geprobeerd, maar helaas, geen reactie. ik krijg nog steeds geen verbinding met PC. jammer. Bovendien heb ik gemerkt dat het geluid van de HD erg slecht klinkt.

Bewerkt (13 december 2010 11:07)
Argantos

Argantos

• Lid sinds 18 februari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 13:36

Ik krijg de melding dat outlook niet mijn standaard email programma is en kan daardoor mijn agenda en contacten niet syncen…. weet iemand hoe je dat oplost?

Bewerkt (13 april 2011 13:36)
Maxol

Maxol

• Lid sinds 19 april 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2011
  • 13:57

ik heb ook hetzelfde prob. mijn desire z kan opeens helemaal geen verbinding meer maken met de comp. Het zuigt!

Bewerkt (17 mei 2011 13:57)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren