Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Alex

Alex

• Lid sinds 13 mei 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2010
  • 21:39

Ik heb problemen met mijn Desire die spontaan aan en uitgaat. Daarnaast heb ik na verschillende mislukte pogingen (via volume knop aan aan/uitknop)het toestel ook een hard reset gegeven. Toch blijft het probleem zich voordoen en soms moet ik wel 10 keer de batterij eruit halen en opnieuw opstarten en dan nog gaat die weer uit na het invoeren van de pin. Ik dacht dat het misschien aan de SD card kon liggen maar met de nieuwe card blijft het toestel toch dezelfde problemen hebben.
Heeft iemand enig idee voordat ik mijn toestel op laat sturen en voor lange tijd kwijt ben?

Alvast bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:28)
Bamn

Bamn

• Lid sinds 17 juli 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2010
  • 13:32

Word je telefoon als dit gebeurt vrij warm aan de onderkant?

Bewerkt (22 april 2013 12:28)
Stevenec

Stevenec

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2010
  • 16:30

Bamn;27670
Word je telefoon als dit gebeurt vrij warm aan de onderkant?

Bij mij gebeurt dit ook, maar hij is niet altijd warm. Het gebeurt veelal tijdens het spelen van een spelletje of bekijken van filmpje (bv YouTube). Het is net alsof ie het niet aankan. Ook tijdens de navigatie valt ie soms uit en start zichzelf weer op.

Als de telefoon nu altijd heet voelde zou dat eventueel een verklaring zijn, maar dat is ie niet altijd.

Bewerkt (22 april 2013 12:29)
desire90

desire90

• Lid sinds 26 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2010
  • 18:19

Heb hier hetzelfde probleem. In het begin gebeurde dit tijdens het navigeren maar daarna werd het steeds erger. Ik kan hem nu niet meer normaal gebruiken en overweeg ook om hem op te sturen.
Wanneer hij na het uitvallen weer opstart blijft ie vaak hangen op het beginscherm van htc. Ik krijg hem dan alleen nog maar aan de praat door de batterij eruit te halen, enkele minuten te wachten, en hem vervolgens weer op te starten.

sjoerdjek

sjoerdjek

• Lid sinds 25 juni 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2010
  • 19:28

Heb hier ook hetzelfde probleem met de HTC Legend. Geen flauw idee waarom. Heb meteen maar wat apps uninstalled, maar dat mocht niet baten. Hij wordt zeker niet heet, want hij schakelt binnen een minuut na opstarten alweer uit. Als ik hem direct gebruik, blijft ie wel in de lucht, maar zodra ik hem met rust laat, schakelt ie uit.

Hoop dat iemand een goede tip heeft!

sjoerdjek

sjoerdjek

• Lid sinds 25 juni 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2010
  • 20:07

Nou. Het probleem was sneller verholpen dan ik dacht! Ik had tijdelijk een andere SIM kaart erin gestopt maar die was kennelijk de boosdoener. M'n HTC ‘snapte’ de SIM kaart al de hele dag, maar vanavond vond ie het blijkbaar wel welletjes… Don't ask me why…

Dus: CHECK JE SIM KAART, zou ik zeggen :-)

desire90

desire90

• Lid sinds 26 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2010
  • 19:28

De sim kaart is bij mij niet het probleem. Met een andere, of zelfs geen sim kaart maakt geen verschil. Hoop dat het morgen met de update naar 2.2 beter gaat.

Christian

Christian

• Lid sinds 19 april 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2010
  • 22:44

Ik heb hetzelfde probleem,

Het leek er even op dat na de 2.2 update alles weer in orde was…

Maar, Dikke L*L.. was ff in de market aan het browsen, en PATS. REBOOT

Nu moet ik het dus toch opsturen naar HTC, 2 weken kwijt dat ding.

GRMBL, en ik kan hem sowieso niet missen.

Sim kaart is bij mij niet het probleem, want ik ben net ook van provider gewisseld t-mob -> voda.
Met beide simkaarten hetzelfde probleem, zonder simkaart lijkt hij het wel goed te doen :S

raar

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
Bamn

Bamn

• Lid sinds 17 juli 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2010
  • 15:56

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn desire. Hij is ook al een keer opgestuurd, en toen hebben ze hem alleen opnieuw geflasht, en was het probleem dus niet opgelost.
Ook heb ik een nieuwe accu geprobeerd, maar ook daar ligt het niet aan. De koerier komt mijne morgen weer ophalen, maar ik vroeg ma af of er bij iemand van jullie al een suc6 volle reparatie is uitgevoerd. (of er een andere oplossing is gevonden)?

Jur

Bamn

Bamn

• Lid sinds 17 juli 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2010
  • 15:59

Er is hier BTW ook een forum over op XDA: HTC Desire Rebooting on its own - xda-developers
Maar helaas niets om blij van te worden.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren