Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

  • ASUS ZenFone 6

  • OnePlus 7 Pro

  • Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

smartphoner

smartphoner

  • Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • #1
  • 7 juli 2013
  • 15:38

Hallo,
Heb per ongeluk een app. van mijn HTC Desire verwijderd.
Bij een poging de app. via Play Store opnieuw te installeren krijg ik de melding “reeds ge-installeerd”.
Downloaden/installeren is vervolgens niet meer mogelijk.
Het aan- en uitzetten van het toestel heeft het probleem niet opgelost.
Zijn er nog andere mogelijkheden de verwijdering ongedaan te maken?
Alle hulp is welkom.

Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • #2
  • 7 juli 2013
  • 15:54

Welke app is het?
Probeer je het via je website van Play Store of op je toestel?
Je kan op de site naar ‘mijn apps’ gaan er daar het verwijder commando nogmaals geven. Dan zou het weer kunnen werken.

Bewerkt (7 juli 2013 15:55)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

psybi

psybi

  • Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • #3
  • 7 juli 2013
  • 15:54

Heb je de app niet per ongeluk uitgeschakeld ipv verwijderd?
Anders even via https://play.google.com/store proberen te app te installeren. (er staat dan soms wel al “geinstalleerd” maar als je daar dan toch op klikt kan hij hem soms wel pushen naar je telefoon.

smartphoner

smartphoner

  • Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • #4
  • 7 juli 2013
  • 17:30

RTV Oost app. via “applicaties” op het toestel verwijderd.
Op jouw advies dit ook gedaan via de website.
(Die mogelijkheid kende ik niet)
Wordt daarna inderdaad als “verwijderd” aangegeven.
Hierna opnieuw getracht de app. te installeren.
Eerst verschijnt de mededeling “op ander toestel installeren”.
Daarna de keuze tussen KPN toestel en onbekend MID toestel.
Heb voor de laatste mogelijkheid gekozen.
(Applicatie was hierop ge-installeerd.)
Direct hier na verschijnt weer de mededeling dat de app. reeds ge-installeerd is.
Ook de “push” methode levert niet het gewenste resultaat.
Wel weer wat geleerd, maar nog niet gelukkiger.

Bewerkt (7 juli 2013 17:36)
psybi

psybi

  • Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • #5
  • 7 juli 2013
  • 17:48

Ik kan dit helaas niet nabootsen.
Als ik de app installeer en weer verwijder kan ik hem weer gewoon installeren.

Kan je al je cache via deze app eens proberen te verwijderen? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bazinga.cacheclean

smartphoner

smartphoner

  • Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • #6
  • 7 juli 2013
  • 20:08

psybi
Ik kan dit helaas niet nabootsen.
Als ik de app installeer en weer verwijder kan ik hem weer gewoon installeren.

Kan je al je cache via deze app eens proberen te verwijderen? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bazinga.cacheclean

Programma heb ik ge-installeerd.
Jammer genoeg niet het gewenste resultaat.
Voorlopig maar via de webpagina het regionale nieuws bekijken.
In de link wordt het “=” teken gebruikt.
Ben aan het zoeken geweest op het toestenbord.
Onder welke toetst zit het “gelijk aan” teken verborgen?
Bedankt voor je hulp.

psybi

psybi

  • Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • #7
  • 7 juli 2013
  • 20:13

Ik zit achter de computer en heb de link gewoon gekopieerd, de = op het toetsenbord van je telefoon is afhankelijk van het toetsenbord dat je gebruikt. Standaard HTC is het naar 12# en daar moet hij staan.

smartphoner

smartphoner

  • Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • #8
  • 7 juli 2013
  • 20:55

psybi
Ik zit achter de computer en heb de link gewoon gekopieerd, de = op het toetsenbord van je telefoon is afhankelijk van het toetsenbord dat je gebruikt. Standaard HTC is het naar 12# en daar moet hij staan.

Toetsenbord instelling aangepast naar NL.
Zie daar: Een wereld aan lees- en overige tekens!
Ook het “=” teken.
Weer een “probleem” minder.
Bedankt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren