Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 22:01

Klopt wel een beetje, een foto met de desire gemaakt ziet er op het scherm van de telefoon “gestoken” scherp en kleurrijk uit, maar als je de foto dan op de laptop bekijkt is het allemaal wat flets en kan het wel wat meer chroma (kleurverzadiging) gebruiken….. echter dat doe ik dan wel later op de pc want anders ziet het er op de desire weer zo “over de top” uit.

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2010
  • 08:13

Als ik mijn desire met LCD had moeten kopen had ik geen Desire gehad.
Ik wil echt zwart zien als iets zwart is en niet grijs als ik van de zijkant kijk.
Amoled zal zich zeker verder ontwikkelen. kijk bijvoorbeeld naar SAMOLED van Samsung.
En dat is nog maar een begin. LCD is klaar .. Ook op het retina display van de iPhone 4 is zwart niet echt zwart.
En dat geeft mij een ontzettend goedkoop gevoel.

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
West

West

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 16:13

Er valt amper info te vinden over Super LCD. Weet iemand hoe het is opgebouwd, en waarom de naam ‘'super’', dus wat ie meer kan t.o.v normale LCD?

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
Jonathan1108

Jonathan1108

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 16:23

Ik heb mijn telefoon besteld op 16 juni, Paar dagen later hebben ze me gemaild dat de telefoon vertraagd is. Ik heb toen gebeld omdat ik een datum wilde wanneer die wel geleverd zou worden. Er werd toen tegen mij gezegd dat alle HTC Desire's terug zijn geroepen omdat er een productiefout was in het scherm omdat als de zon erop zou staan dat je niks zag. Hij is nu bij elkaar 3 weken vertraagd. Betekend dit al dat alle HTC desire's zijn overgestapt op LCD? en inderdaad, Is dit een voordeel of een nadeel?

rrvdputten

rrvdputten

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 17:23

wimstradamus;25449
Waarom zou je je oude toestel moeten inleveren ??? dat hoeft normaal niet hoor, die verkoper naait je!! je kan bij vodafone standaard ong 3 maanden van te voren verlengen zonder poespas.

Wat ik je zou aanraden is gewoon bij de belcompany of andere telecom winkel langs gaan, kijken of ze een desire op vooraad hebben, en daar je abbo verlengen, de kortingen zijn overal het zelfde kijk anders een op het tweakers forum
Mijn broer heeft al meer dan een maand geleden zijn abbo telefonisch verlengt bij vodafone, z'n desire zou 2 juni geleverd worden, en hij is nu nog niet binnen terwijl andere mensen hem afgelopen week hebben besteld en nu al binnen hebben. ofwel vodafone loopt te kutten met de leveringen.

Ik heb mij abo verlengt via een webwinkel. Beviel me erg goed en kreeg gelijk bepaalde korting..Zou ik het via T-Mobile doen moest ik ineens 35 euro bij betalen, terwijl ik de zelfde verlenging wilde doen als bij de webwinkel. Daar kreeg ik het toestel dus gratis..Ik weet niet of we hier reclame mogen maken..maar mijn persoonlijke ervaring bij die webwinkel is uitstekend..Heb nog iemand persoonlijk aan de telefoon gehad, die me goed hielp..2 dagen na mn bestelling had ik het toestel al binnen. Niks niet 2 tot 3 weken wachten zoals bij voda en t-mob..gewoon bestellen en krijgen..

West

West

• Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 18:52

Jonathan1108;31265
Ik heb mijn telefoon besteld op 16 juni, Paar dagen later hebben ze me gemaild dat de telefoon vertraagd is. Ik heb toen gebeld omdat ik een datum wilde wanneer die wel geleverd zou worden. Er werd toen tegen mij gezegd dat alle HTC Desire's terug zijn geroepen omdat er een productiefout was in het scherm omdat als de zon erop zou staan dat je niks zag. Hij is nu bij elkaar 3 weken vertraagd. Betekend dit al dat alle HTC desire's zijn overgestapt op LCD? en inderdaad, Is dit een voordeel of een nadeel?

Ik vermoed inderdaad dat deze ‘'productiefout’' gaat over het AMOLED scherm. Of hier worden SAMOLED schermen van gemaakt, zoals op de Galaxy S, of het worden SLCD. Ik denk het laatste. Ik geloof dat alles zijn voordelen en nadelen heeft, en dat vooral tussen deze 2 schermen nauwelijks achteruitgang of voortuitgang te bemerken is. Zoals SLCD weer een backlight heeft, en zwart geen echt zwart is, heeft AMOLED weer dat het niet goed werkt in zonlicht.

rrvdputten

rrvdputten

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 19:08

West;31317
Ik vermoed inderdaad dat deze ‘'productiefout’' gaat over het AMOLED scherm. Of hier worden SAMOLED schermen van gemaakt, zoals op de Galaxy S, of het worden SLCD. Ik denk het laatste. Ik geloof dat alles zijn voordelen en nadelen heeft, en dat vooral tussen deze 2 schermen nauwelijks achteruitgang of voortuitgang te bemerken is. Zoals SLCD weer een backlight heeft, en zwart geen echt zwart is, heeft AMOLED weer dat het niet goed werkt in zonlicht.

Vooral dat laatste is mij ook opgevallen. Bij zonlicht werkt mijn scherm niet echt goed, maar dan draai ik het zo dat er geen zonlicht meer op komt..Prob opgelost..hehehehe. Ik heb dus een toestel wat dus niet is terug gehaald.. Gelukkig maar want ik wilde toch niet echt lang wachten op mn toestel..

Jonathan1108

Jonathan1108

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 19:09

^^ Oké, Bedankt. Ik las ook iets over Energiebesparend dat zou dan wel een groot pluspunt zijn van SLCD omdat htc niet bekend staat om zijn batterijduur. Als het goed is zou hij morgen/Dinsdag geleverd moeten worden, Ben benieuwd! Nogmaals bedankt.

Al kan ik nog niet begrijpen dat ze daarvoor telefoons gaan terugroepen. Hoeveel HTC desire's zijn er al niet verkocht met AMOLED. En als ze werkelijk op zijn kunnen ze toch de laatste nog verkopen met AMOLED en de nieuwe die ze produceren met LCD.

……..

Net gebeld weer en hij is nog een week vertraagd., Ik ben benieuwd hoelang ik nog moet wachten.

West

West

• Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 21:11

Mwa, als de backlight LED is zoals mijn computerscherm, dan is hij idd veel zuiniger… Anders zou ik echt niet weten of het nou een enorm verschil maakt. Ik krijg er waarschijnlijk ook een met SLCD. Ik wacht af, tot eind deze maand!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren