Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

abruzzese

abruzzese

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 10:54

Heb slechte nieuws gelezen voor mensen zoals ik die zich binnenkort een HTC Desire willen aanschaffen / http://tweakers.net/nieuw(…)amoled-schermen.html
Dus dat wil zeggen dat HTC Desire mindere qualiteit display schermen krijgt vanwege tekort aan amoled schermen .
Normaal kan ik pas in 15 September 2010 mijn contract verlengen bij Vodafone maar een medewerker van de winkel Vodafone wilde mij de HTC Desire vorige week al verkopen met contract verlenging ( Ik moet wel mijn huidig toestel inleveren ) maar hij is niet voorraadig en komt pas achter 2 weken weer in de winkel .
Even afwachten of het dan wel een Amoled scherm bezit of een LCD ?????

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
wimstradamus

wimstradamus

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 12:08

Waarom zou je je oude toestel moeten inleveren ??? dat hoeft normaal niet hoor, die verkoper naait je!! je kan bij vodafone standaard ong 3 maanden van te voren verlengen zonder poespas.

Wat ik je zou aanraden is gewoon bij de belcompany of andere telecom winkel langs gaan, kijken of ze een desire op vooraad hebben, en daar je abbo verlengen, de kortingen zijn overal het zelfde kijk anders een op het tweakers forum
Mijn broer heeft al meer dan een maand geleden zijn abbo telefonisch verlengt bij vodafone, z'n desire zou 2 juni geleverd worden, en hij is nu nog niet binnen terwijl andere mensen hem afgelopen week hebben besteld en nu al binnen hebben. ofwel vodafone loopt te kutten met de leveringen.

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 12:33

Ik heb nu een Desire maar eerlijk gezegd vind ik het amoled beeldscherm nou niet echt geweldig. Er lijkt een raar raster overheen te lopen (valt vooral op bij de live-wallpaper met die kleurijke ballen), het scherm heeft een duidelijk roze verkleuring én tekst is niet altijd even scherp als op mijn oude Magic. Als die LCD een net zo hoge resolutie heeft als het huidige amoled scherm, zou ik die zomaar eens kunnen prefereren.

Groeten…

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 12:59

Amoled is inderdaad mooi, maar deze dagen heb je er buiten helemaal niets aan. Je ziet geen moer meer in de zon. Als je iets wilt zien of verzenden moet je eerst een boom opzoeken om schaduw te hebben. Die roze zweem heb ik niet.
Als ik mijn scherm direct vergelijk met die van mijn collega die een hero heeft is mijn scherm wat blauwe en van hem meer magenta.

Als htc mindere schermen in het toestel gaat zetten vind ik dat niet zo netjes. Als ze toch als amoled verkocht gaan worden. Even off topic. Hoe verhouding het super amoled scherm van Samsung zich ten opzichte van die van htc?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

snowmansion

snowmansion

• Lid sinds 02 juni 2010
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 13:20

HTC laat ze toch produceren door Samsung? Lijkt me dan zelfde batchlijn?

awesomemac

awesomemac

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 13:42

Tja..ik deel de mening over het raster wat je ziet en dat je niets ziet met zon.

Dat valt me nog het meest tegen. Sta je buiten, moet je, zoals net gezegd, eerst de schaduw opzoeken om toch iets te zien.

(HTC Legend)

wimstradamus

wimstradamus

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 20:28

Super AMOLED vs AMOLED vs LCD in direct sunlight… fight! (video)

abruzzese

abruzzese

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 20:38

wimstradamus;25449
Waarom zou je je oude toestel moeten inleveren ??? dat hoeft normaal niet hoor, die verkoper naait je!! je kan bij vodafone standaard ong 3 maanden van te voren verlengen zonder poespas.

Wat ik je zou aanraden is gewoon bij de belcompany of andere telecom winkel langs gaan, kijken of ze een desire op vooraad hebben, en daar je abbo verlengen, de kortingen zijn overal het zelfde kijk anders een op het tweakers forum
Mijn broer heeft al meer dan een maand geleden zijn abbo telefonisch verlengt bij vodafone, z'n desire zou 2 juni geleverd worden, en hij is nu nog niet binnen terwijl andere mensen hem afgelopen week hebben besteld en nu al binnen hebben. ofwel vodafone loopt te kutten met de leveringen.

Mijn abonnement van Vodafone loopt t/m 15-02-2011 vandaar dat ik mijn oud toestel zou moeten inleveren zodat die verkoper mijn Samsung Jét als defect inruilt .
Hoe dan ook , ik ga mijn Samsung Jét zeker niet afgeven en probeer iets anders te regelen .
Bij Vodafone kun je normaal gesproken 6 maanden voor eindcontract verlengen , dus voor mij zou dat 15-09-2010 .
Ik ga misschien toch wachten tot na September , want ik ben eigelijk te ongeduldig en dat is niet zo best .
Afwachten wat zich dan voordoet .

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 20:54

wimstradamus;25500
Super AMOLED vs AMOLED vs LCD in direct sunlight… fight! (video)

Tja het mag duidelijk zijn…. in de winter een Desire en in de zomer een Xperia :-)

obnoxious67

obnoxious67

• Lid sinds 24 april 2010
  • Berichten 309
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 21:23

ik vind persoonlijk de kleuren van lcd wat natuurlijker overkomen, die van amoled zijn veel te schel naar mijn idee.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren