Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Kaatje

Kaatje

• Lid sinds 11 januari 2012
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2013
  • 16:09

Ik heb een tijdje geleden, met behulp van jullie, mijn desire geroot en een nieuwe rom van Leedroid erop gezet. Heeft super gedraaid. Nu heb ik inmiddels een nieuwe telefoon, de desire HD.

Mijn moeder wil nu mijn gewone desire hebben en nu wil ik graag weer de gewone software, dus de normale ROM erop hebben. Maar hoe kan ik dat nu precies doen? Ik ben al een paar dagen aan het zoeken hier en er worden wel ROM's aangegeven, maar daar mijn engels niet al te goed is…kan ik via xda er niet uitkomenWie kan er voor mij een link plaatsen van gewoon een standaard ROM, maar wel met Sense? En ik neem aan dat ik die gewoon op het SD kaartje moet zetten en dan installeren?

Groetjes Carolina

Bewerkt (21 mei 2013 13:59)
Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2013
  • 18:52

Voor de desire, je kan er een ruu opzetten waarmee die ook gelijk geen root meer heeft en dus helemaal standaard is. Voor een originele rooted rom zal ik wel een link plaatsen naar xda, op die manier kan je ook naar een originele ROM maar hou je je root.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 13 maart 2013
  • 19:01

Ik heb de originele firmware voor de Desire nog in mijn dropbox staan: https://www.dropbox.com/s/pdb3nrv28y942ft/RUU_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.29.405.5_Radio_32.49.00.32U_5.11.05.27_release_159811_signed.exe

Aansluiten en dit bestand starten op je computer. Doorklikken en hij word helemaal schoon geveegd en terug naar de staat gebracht zoals jij hem uit het doosje haalde.

Het is trouwens niet de bedoeling om 2 verschillende vragen over 2 verschillende toestellen in 1 topic te plaatsen.
Ik heb je bericht gesplitst en op het juiste forum geplaatst: http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire-hd/47126-wifi-problemen-met-desire-hd.html

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

KevinFaun

KevinFaun

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 22:15

Als je ooit een staandaard rom zoekt, is Shipped-roms.com een geweldige website!

Is mijn bericht nuttig, “+” me dan even.

Kippie84

Kippie84

• Lid sinds 20 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2013
  • 22:26

Zou iemand mij hier kunnen helpen?
Heb een htc desire met de root miui erop van een vriend maar die wilde voor mij niet de sense er terug op zetten wnat dat kosten teveel tijd.
Nou is mijn probleem dat mijn computer de telefoon niet herkend om te unbooten…wie iemand hier iets op ???

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 20 augustus 2013
  • 23:45

Even HTC Sync installeren zodat je computer de juiste drivers heeft om de telefoon te herkennen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Erikdroid

Erikdroid

• Lid sinds 26 augustus 2011
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 24 november 2013
  • 09:53

Goede morgen,

Ik heb dezelfde situatie als de topic starter,alleen wil mijn dochter mn oude HTC.
Haar mobiel is uit haar tas gestolen afgelopen vrijdag,en ik heb mn oude phone nog bewaard waar oxygen op zit.

Moeten de sim en sd kaart in de htc voordat ik de htc un-root?
Ik wil best mijn sim en sd kaart erin doen even,maar wil eigenlijk geen gegevens daarvan verliezen.
Dus kan je je htc un-rooten zonder deze kaarten?

BVD

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 24 november 2013
  • 12:38

je hoeft alleen de ruu ex uit te voeren, kun je downloaden hier boven bij de link van SANDER_M zijn dropbox of de link van KevinFaun hier boven, sd kaart of sim kaart hoef je niet in het toestel te laten.
zorg wel dat je de juiste ruu voor jou desire download en uitvoert {ruu exe uitvoeren als administrator}

let er wel op dat alles wat op je toestel staat wordt gewist als je terug naar stock android gaat.

hier nog een link naar xda http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=696189

succes.

Bewerkt (24 november 2013 12:51)
Erikdroid

Erikdroid

• Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 24 november 2013
  • 13:15

Hartelijk dank, ik ga het proberen.

Erikdroid

Erikdroid

• Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 24 november 2013
  • 14:56

Nah…het wil niet erg vlotten.
Als ik de telefoon via de usb kabel met de computer verbind word deze gezien als `verwisselbare schijf E` dus niet als een telefoon. Ik denk dat ik daarom ook de foutmelding krijg nr 170, geen verbinding.
Dus het stuurprogramma van de htc is niet geiinstalleerd denk ik?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren