Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Rynelan

Rynelan

• Lid sinds 24 mei 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2010
  • 20:59

Sinds het topic gesloten is wil ik graag toch nog wat toevoegen aan het probleem/oplossing..

Ik werk bij BelCompany en weet uit ervaring dat dit probleem bij meerdere toestellen KAN ontstaan als de batterij helemaal leeg is. Ook wilt het in sommige gevallen gebeuren als het toestel op de PC aangesloten is geweest.

Het ligt niet aan het toestel, maar aan de micro USB aansluiting, zelf heb ik een Motorola Milestone en heb dit zelf ook al gehad. Ook zijn er genoeg klanten in de winkel geweest met bijvoorbeeld een Samsung B7620 Armani of een Nokia N900 die precies dezelfde problemen hadden.

Mocht dit jouw ook overkomen (of een kennis) kan je het volgende doen.

- Haal voor een paar seconde de batterij uit het toestel, stop hem terug en sluit hem weer aan de de lader. In de meeste gevallen werkt dit meteen
- Stop de lader er in, laat hem een paar seconde zitten en haal hem er weer uit en dan weer terug (herhaal vaker indien nodig, maar bij 5x kan je het wel opgeven)

Mocht je de 1e optie al geprobeerd hebben, probeer het alsnog overnieuw. Het kan lastig zijn als de batterij echt goed leeg is.

Als je batterij nog wel vol (genoeg) zit en hij pakt de lader niet meer, helpt uit en aan zetten van het toestel ook.

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2010
  • 13:13

Ik geloof dat dit diepontlading heet. Dat probleem hangt samen met de technologie die gebruikt wordt in de batterij. Het gevaar van diepontlading kan bij alle apparaten ontstaan die op accu's lopen, bijvoorbeeld: laptops, notebooks, desktop replacers, smartphones, ‘dumb’phones, walkmans, diskmans, radio's, auto's, enz., enz.

Kortom, in alle apparaten waar accu's in zitten bestaat het gevaar van diepontlading.

Bewerkt (22 april 2013 12:24)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren