Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

guido26

guido26

• Lid sinds 16 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 december 2012
  • 19:59

hoi, heb een htc desire en ontvang sinds paar dagen foutmelding “netwerkfout” als ik inkomende mail op mail widget vernieuw. Heb vervolgens gegevens gewist via applicatiebeheer. Hetzelfde account aangemaakt, pop3, tsl, poort 995 en krijg dan melding “kan geen contact maken met server om account te controleren”. Wat is er aan de hand? hoe kan ik dit oplossen?

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
smartphoner

smartphoner

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 17 december 2012
  • 20:02

Guido26,

Met welk mailprogramma je problemen hebt vermeld je helaas niet.
Zelf kreeg ik sinds vorige week dezelfde foutmelding met de handmatig ingestelde Hotmail/Live/Outlook widget.
Heb e.e.a. kunnen oplossen door de Outlook.com widget via Google Play te installeren en te configureren op mijn Desire.
Mail komt nu weer zonder foutmelding binnen.
(Handmatig aangemaakte widget heb ik verwijderd.)

Wellicht kun je met deze oplossing ook weer mail binnenhalen.

Bewerkt (24 april 2013 16:02)
guido26

guido26

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 17 december 2012
  • 22:06

smartphoner;366616
Guido26,

Met welk mailprogramma je problemen hebt vermeld je helaas niet.
Zelf kreeg ik sinds vorige week dezelfde foutmelding met de handmatig ingestelde Hotmail/Live/Outlook widget.
Heb e.e.a. kunnen oplossen door de Outlook.com widget via Google Play te installeren en te configureren op mijn Desire.
Mail komt nu weer zonder foutmelding binnen.
(Handmatig aangemaakte widget heb ik verwijderd.)

Wellicht kun je met deze oplossing ook weer mail binnenhalen.

Hoi, ik heb idd ook problemen met hotmail/live account. Ik ga kijken of ik ruimte kan vrij maken op mijn telefoongeheugen zodat ik app kan installeren en kijken of jouw oplossing bij mij ook werkt, dankjewel voor je reactie. Ik houd je op de hoogte.

guido26

guido26

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 december 2012
  • 12:50

guido26;366798
Hoi, ik heb idd ook problemen met hotmail/live account. Ik ga kijken of ik ruimte kan vrij maken op mijn telefoongeheugen zodat ik app kan installeren en kijken of jouw oplossing bij mij ook werkt, dankjewel voor je reactie. Ik houd je op de hoogte.

hoi smartphoner,
ik heb jouw raad opgevolgd en heb outlook.com geinstalleerd die op zich goed werkt, thanks!

Ik kan alleen niet meer mails binnenkrijgen als ik met 3g netwerk roam, de app geeft mij dan aan of ik wil connecten met thuisnetwerk wat natuurlijk nooit kan als ik niet thuis ben, heb je daar misschien ook een oplossing voor? dus hoe ik mail kan blijven ontvangen ook al ben ik niet thuis? Ik hoor graag van je; alvast bedankt!

groet, Guido

smartphoner

smartphoner

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 18 december 2012
  • 14:53

guido26;366946
hoi smartphoner,
ik heb jouw raad opgevolgd en heb outlook.com geinstalleerd die op zich goed werkt, thanks!

Ik kan alleen niet meer mails binnenkrijgen als ik met 3g netwerk roam, de app geeft mij dan aan of ik wil connecten met thuisnetwerk wat natuurlijk nooit kan als ik niet thuis ben, heb je daar misschien ook een oplossing voor? dus hoe ik mail kan blijven ontvangen ook al ben ik niet thuis? Ik hoor graag van je; alvast bedankt!

groet, Guido

Hallo Guido,

Mooi dat je nu in ieder geval mail kunt ontvangen via je thuisnetwerk.
Ter controle heb zo juist nog een aantal mailtjes verstuurd naar de Desire.
Verbinding ingesteld op het 3G/UMTS netwerk van mijn telecomprovider.
De mailtjes komen zonder foutmelding binnen.
Kan de fout derhalve niet reproduceren.
Het enige advies dat ik heb is: de app. verwijderen en daarna opnieuw installeren.
(Mischien heb je een instellling over het hoofd gezien.)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren