Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Gatekeeper

Gatekeeper

• Lid sinds 04 april 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 26 april 2010
  • 15:23

Ik heb met mijn Desire iets eigenaardigs. Hij schakelt zelden vanzelf over van mijn wifi thuis naar g2/g3 daarbuiten. Een enkele keer gaat dat vanzelf, maar meestal heb ik dan geen internetverbinding en moet ik wifi uitzetten en rebooten. Dan pikt hij internet weer op. Vreemd he.. weet iemand hier iets zinnigs over te zeggen? Het is dus geen kwestie van APN ofzo, en ja ik heb ‘Telefoon gebruiken voor dataverbinding indien wifi niet beschikbaar is’ altijd aangevinkt!

Bewerkt (22 april 2013 12:21)
fvddungen

fvddungen

• Lid sinds 25 april 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 26 april 2010
  • 15:31

Hmmmm, het lijkt er op dat ik hetzelfde probleem heb. Ik zat de hele tijd dag hier al af te vragen waarom ik maar geen internet heb. De wifi van kantoor werkt ook al niet echt super. Ik heb wifi uitgezet en de phone gereboot en G3 werkt nu als een zonnetje.

Excaliber

Excaliber

• Lid sinds 23 maart 2010
  • Berichten 98
  • Reputatie 0
  • 26 april 2010
  • 18:54

Heb er ook last van. Als ik een tijd g3 aan heb dn opeens is de verbindung weg. Als ik dan naar verbindingsinstellingen ga en naar gsm verbinding, dan staat er verbinding verbroken, maar kan hem niet aanzetten omdat het vinkje er al.staat en ik hem niet aan kan raken.
Dan ga ik naar mobiele netwerken en dan naar netwerkmodus. Dan zet ik hem.op.gsm. en dan.pakt hij hem weer. Weird

Ceased2be

Ceased2be

• Lid sinds 02 februari 2009
  • Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 26 april 2010
  • 19:31

Okay, dan lag het niet aan mij. Heb hem dit weekend gekregen en alleen nog in huis gebruikt met de Wifi verbinding. Toen ik vanochtend op m'n werk aan kwam had ik inderdaad geen data-verbinding. Handmatig aanmelden op de het gsm-netwerk heeft dat probleem in ieder geval verholpen.
Bijkomstig probleem wat ik nu heb is dat ik af en toe niet te bereiken ben op de GSM terwijl het signaal goed is en de data-verbinding gewoon werkt.
Mijn vriendin belde zojuist en die kreeg direct een ‘dit nummer is niet in gebruik’ melding terwijl ik met m'n werk-gsm en vaste lijn er wel heen kon bellen.
Vreemd idd.

O ja en de GPS lijkt niet te werken.
-edit-
net gevonden dat dat van de GPS een known-issue is, er zou ergens deze week een patch voor uitkomen.

Gatekeeper

Gatekeeper

• Lid sinds 04 april 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 28 april 2010
  • 13:26

OK, voor wie er iets aan heeft, proefondervindelijk heb ik het volgende gevonden: Aangezien ik tegen de Belgische grens aan woon heb ik bij Vodafone nauwelijks 3G dekking… er komt een 3G signaal min of meer hoe de wind waait. Wanneer ik 2G+3G aangevinkt heb schakelt de Desire NIET terug van Wifi. Wanneer ik alleen 2G aanvink doet hij dat WEL!! Kennelijk wanneer de Desire moet kiezen tussen 2G en een zwak 3G signaal kiest hij helemaal niet en sluit hij de dataverbinding af! Dat lijkt me duidelijk een ‘weeffoutje’ in het Desire design, want met de Hero die ik hiervoor had had ik hier geen enkel probleem mee. Dus ik heb het ‘opgelost’ door het 3G signaal maar helemaal uit te schakelen. Maar bevredigend is het niet natuurlijk… Misschien heeft iemand hier iets aan, of heeft iemand hier iets slims op gevonden?

Bewerkt (22 april 2013 12:22)
Herwin

Herwin

• Lid sinds 28 mei 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2010
  • 13:38

Heb hetzelfde probleem. Ben heel benieuwd naar een oplossing. Standaard 2G aan is niet echt een oplossing. Wil natuurlijk wel 3G gebruiken.

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2010
  • 13:44

Ik zou de app Y5 gebruiken. Deze applicatie bepaald voor jou wanneer Wi-Fi aan gaat en wanneer uit. Dit scheelt veel accusap en je hoeft niet zelf steeds verbinding te maken. Alleen de eerste keer moet je het netwerk even aan Y5 toevoegen.

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
4dollars

4dollars

• Lid sinds 04 februari 2011
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2011
  • 22:55

Hier het tegenovergestelde probleem. Zodra ik hem aanzet schakelt hij binnen enkele seconden weer uit. Mijn vorige Desire had dit probleem niet. Heb alles al opnieuw doorgenomen en de instellingen kloppen volgens mij gewoon. Erg vervelend want ik kan nu dus nooit via WiFi en dat is zwaar k#t omdat ik thuis geen 3g heb. Met alleen GPRS is het echt slecht surfen of filmpjes kijken etc.

Kent iemand het probleem?

Ik heb al een fabrieksreset gedaan via instellingen. Is er nog een andere harde reset mogelijk die nog steviger is?

Toestel heb ik vandaag tweedehands gekocht nadat ik mijn vorige bij de politie heb moeten inleveren. Deze bleek gestolen te zijn.

Edit: Is het misschien nodig om hier een nieuw topic over te starten?

Bewerkt (19 februari 2011 22:55)
kvw21

kvw21

• Lid sinds 04 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 november 2013
  • 15:59

Ook ik heb problemen met de G3 verbinding,, voorheen deed die het namelijk altijd.. en ineens als me wifi uitgaat springt deze niet meer over op G3.. terwijl ik wel voor die bundel betaald heb, om gek van te worden!
iemand een idee hoe of wat??

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren