Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Kaatje

Kaatje

• Lid sinds 11 januari 2012
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 15:16

Jeetje wat ben ik dom zeg…In mijn vorige vragen kon je lezen dat ik bezig was met mijn Htc te rooten en een Custom Rom te installeren.

Nu had ik wat problemen omdat ik de backup terug had gezet. Dus heb alle stappen nog een keer gevolgd en het zip bestandje op de SD kaart gezet. Ik ben recovery ingegaan, heb parties aangemaakt, alles leeg gewiped…wil ik het bestandje van de SD afhalen, blijkt er geen bestandje op te staan…Resultaat, HTC start niet meer op blijft in het witte scherm hangen al meer dan een uur..

Ik krijg er een beetje het zuur van nu, ging allemaal zo goed en dan ineens een domme fout, Hoe krijg ik mijn telefoon weer aan de praat? Factory Reset is nergens te vinden in de Bootloader…

Hopelijk kan iemand me weer uit de brand helpen, voel me net een dom blondje zo!

Groetjes Carolina

Bewerkt (24 april 2013 15:39)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 16:45

Kan je nog in de recovery? Daar kan je voor ‘toggle USB’ of ‘mount USB’ ofzo kiezen (hangt een beetje af van recovery tot recovery). Daarmee kan je je Desire terug zien op je computer en de zip ernaar kopiëren.

Bewerkt (24 april 2013 15:39)
Kaatje

Kaatje

• Lid sinds 11 januari 2012
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 16:59

Oh ik was al zo in de stress!! Dat had ik dus nog niet gezien in Recovery, maar kwam ineens op het idee om het kaartje eruit te halen, in een kaartlezer te doen en dan via de pc het programma erop te zetten haha en dat heeft na 11x proberen gewerkt!! Ik ben je iig zeer dankbaar voor alle antwoorden die je me gegeven hebt! Je hebt me echt geholpen!!

Dus deze mag dicht!

Bewerkt (24 april 2013 15:40)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren