Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mwitlox

mwitlox

• Lid sinds 20 juli 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 12:59

Ik heb een HTC Desire, waar ik ca 8 apps op geinstalleerd heb die ik regelmatig gebruik. (oa Buienradar, NS, OV9292, Silent Boot, Evernote, nos teletekst, twitter). Nu kreeg ik de hele tijd de melding dat het opslaggeheugen van mijn telefoon vol is. Dat terwijl ik nog 7 gigabyte op mijn sd-heb.

Ik heb nav de tips bij andere threads hier al wat apps die ik weinig gebruik verwijderd, zodat ik op de genoemde 8 zit. En ik heb het voor elkaar gekregen om 2 apps van het interne geheugen (o.a. Evernote) naar mijn sd-kaart te plaatsen (via Geheugen beheren). De andere 6 applicaties kon ik echter niet verplaatsen, bv die van de NS, het knopje verplaatsen naar SD-kaart blijft grijs.

Daarnaast staat er allerlei applicaties op mijn desire, die standaard bij de telefoon horen (o.a. aandelen, nieuws en weer). Die krijg ik ook niet verwijderd.

Weet iemand hoe ik allereerst meer van mijn eigen apps naar de SD-kaart krijg en weet tevens misschien iemand hoe ik de apps die standaard met de telefoon meekomen, kan weghalen??

Bewerkt (24 april 2013 15:30)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 30 augustus 2012
  • 13:49

Kijk eerst even hier: http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/12194-index-belangrijke-topics.html
Deze vragen zijn al heel vaak gesteld.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 14:21

Als een app voor jou toestel naar de sd kaart verplaats kan worden had je dit wel gezien, Aangezien je 2 andere apps wel heb kunnen verplaatsen.
Verder kunnen niet alle apps verplaats worden de maker moet deze ondersteuning ook wel hebben ingebouwd in de app.
Standaards apps kunnen niet verwijderd worden alleen met android 4.0 uitschakelen die de verouderde desire niet krijg, Je kan met root toegang veel meer zoals hier boven al antwoord is gegeven.

Of het word toestel rooten misschien custom rom of tijd om de verouderde desire te vervangen voor een nieuwere met meer geheugen.

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 15:55

Ik vind het nogal vreemd dat je slechts 8 apps kunt installeren voordat hij begint te zeuren. Ik heb zelf ook heel lang een Desire gehad en ik kon er heel wat apps op kwijt voordat hij begon te jengelen over te weinig geheugen. Ik zou eerst alle apps langs gaan om te verplaatsen wat te verplaatsen is, dus ook van te voren ingestalleerde apps als Maps en dergelijke. Daarnaast kan het handig zijn om je cache geheugen eens te legen.

Daarnaast kun je inderdaad je telefoon gaan rooten en er een custom ROM opzetten. Dat is waarschijnlijk de beste optie.

Groeten…

cor62

cor62

• Lid sinds 13 juli 2012
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 19:40

Cache geheugen ff opschonen

mwitlox

mwitlox

• Lid sinds 20 juli 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 3 september 2012
  • 13:45

Bedankt, cache was al geledigd, dus dan wordt t toch rooten. Met de simpele uitleg die ik via het linkje van Sander vond moet dat wel lukken.

Bewerkt (24 april 2013 15:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren