Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

henryb

henryb

• Lid sinds 11 april 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 12 april 2010
  • 16:05

Ik twijfel tussen drie toestellen, nl:

*HTC desire,
en dan vooral de accu duur, hoe lang houd een volle accu uit bij intensief gebruik, bellen en internet, mail.

*Blackberry 9700
*Iphone

Kan er iemand de toestellen tegen elkaar afwegen?
I.c.m. vodafone lijkt de HTC mij zeer aantrekelijk, snel internet en mooie aanbieding.

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 12 april 2010
  • 16:14

Over welke telefoon je moet kiezen doe ik geen uitspraak (al zit je op Androidworld, dus ze je maar schrap voor de opmerkingen over de iPhone en de Blackberry).

Vodafone, da's geen snel internet (zeg maar rustig “traag internet”) en heeft relatief veel problemen: veel uitval, de laatste drie maanden heeft vodafone mobiel Internet er 4 x uit gelegen, de service-site (my.vodafone.nl) doet het vaak niet. Ook nu weer: wel een rekening van vorige maand, maar huidige beltegoed en verbruik kan momenteel niet opgevraagd worden (“Probeer het later nog eens”, zeggen ze dan doodleuk).

Merkes

Merkes

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 12 april 2010
  • 16:40

Hmmm of je volledig objectief oordeel zult krijgen weet ik niet. Dit is een Android forum en heel veel mensen zijn fan van Android hier.

Zelf heb ik geen ervaring met BlackBerry 9700 maar moet wel zeggen de mensen die het gebruiken zijn uiterst tevreden mee zijn. Voor de rest kan ik echt weinig over kwijt.

iPhone heb ik zelf ook nooit gehad maar wel vaak zat mee gespeeld en gebruikt. Vind het een fijn en vlot systeem. Applicaties en games die voor iPhone gemaakt zijn werken ook echt goed op iPhone. Reden hiervoor is dat Apple alle applicaties en games van te voren controleert. Tweede reden is dat Apple 3 generaties telefoons heeft dus voor developers is het heel duidelijk op wat voor soort hardware zijn/haar applicatie komt te draaien. Android draait op veel meer soorten telefoons dus kan niet altijd ieder applicatie of game geoptimaliseerd worden voor een bepaalde telefoon. Al moet ik zeggen dat ik tot nu toe geen nadelen ondervonden heb met Andorid applicaties. iPhone zou je i.c.m. T-Mobile moeten kopen, anders kun je niet gebruik maken van de Apple Push Notification service om je mail direct naar je telefoon gepusht te krijgen. Aangezien iPhone geen multitasking ondersteund is het dus niet mogelijk om op een iPhone op de achtergrond een mail applicatie of Twitter applicatie te draaien die automatisch op nieuwe berichten controleert. Dit probleem hebben ze omzeild door Apple Push Notification service te gebruiken. Apple Push Notification service stuurt alle berichten die voor je telefoon bedoeld zijn naar je telefoon. Maar zoals ik al zei, dit werkt alleen als je officiele T-Mobile iPhone gebruikt en werkt niet op unlocktte iPhone's.

Android blijft in mijn ogen een super systeem. Je hebt veel applicaties en games, er worden ieder maand duizenden applicaties aan de Android market toegevoegd. Daarnaast heb je de vrijheid om je eigen telecom provider te kiezen. Voor de rest heb je met de meeste Android toestellen de mogelijkheid om je toestel te customizen, waardoor je andere ROM's kunt uitproberen en je telefoon kunt “tunen” zeg maar. Android werkt net zo makkelijk en misschien zelfs makkelijker als iPhone. Dus je zult snel aan het systeem kunnen wennen.

Ik zelf zou voor een Android systeem gaan, puur omdat ik zelf ook een heb en het erg fijn ervaar.

Kiber

Kiber

• Lid sinds 31 maart 2010
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 12 april 2010
  • 19:42

Vodafone, da's geen snel internet (zeg maar rustig “traag internet”) en heeft relatief veel problemen: veel uitval, de laatste drie maanden heeft vodafone mobiel Internet er 4 x uit gelegen, de service-site (my.vodafone.nl) doet het vaak niet. Ook nu weer: wel een rekening van vorige maand, maar huidige beltegoed en verbruik kan momenteel niet opgevraagd worden (“Probeer het later nog eens”, zeggen ze dan doodleuk).

Ik gebruik zelf al een aantal jaren vodafone. En ik ben het totaal niet eens met jou mening over vodafone.
Ik heb vaak sneller internet dan een maat vanme op ze iphone (t-mobile). Collega die zijn abbo hebben kunnen stoppenzetten omdat ze in huis geen bereik hadden (t-mobile). En mijn broertje die geeneens een provider kreeg in het buitenland (t-mobile).
Dus vergelijk ze met elkaar en ze hebben allemaal wel eens problemen. Ohja en vodafone sponsort mclaren F1 dus dat is cker een dikke +

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 12 april 2010
  • 21:42

Tsja, ervaringen verschillen. T-mobile heeft geen goede dekking, ook niet voor spraak. Maar er zijn meer aanbieders op de markt (Het KPN netwerk bijvoorbeeld is nog steeds stukken betrouwbaarder en sneller!). Met name Telfort schijnt snel te zijn (zit op het KPN netwerk).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren