Excaliber, probeer vinkje UIT te zetten bij “Aanmelden vereist” in de SMTP gedeelte van je instellingen.
Daarnaast vroeg ik me af waarom je perse Ziggo mailserver als uitgaande mailserver wilt gebruiken. Nadeel hiervan is dat als je buiten Ziggo netwerk een mail met je telefoon wilt verzenden, je geen e-mail zult kunnen verzenden omdat Ziggo alleen gebruikers van zijn eigen netwerk toestaat om gebruik te maken van de verzend server. Je zou beter een Gmail server als uitgaand server kunnen gebruiken. Bij een Gmail server is “Aanmelden vereist” wel nodig.
Maar als je geen gmail account hebt, kan dat dan ook?
Excaliber;17468
Maar als je geen gmail account hebt, kan dat dan ook?
Het is al gelukt.
Ik heb inderdaad “aanmelden vereist” uitgevinkt
en nu werkt smtp.ziggo.nl wel gewoon
Thanx Merkes!
Goed om te horen dat het allemaal werkt. Veel plezier ermee.
Het enige nadeel dat ik met deze oplossing heb is dat de reply van mijn ziggo mail nu in mijn g-mail account komt das dan weer niet de bedoeling.
Iemand een oplossing?
Nexus 10 | HTC One X | HTC One M7
ik had er ook last van maar het is opgelost! bedankt
Excaliber;17481
Het is al gelukt.
Ik heb inderdaad “aanmelden vereist” uitgevinkt
en nu werkt smtp.ziggo.nl wel gewoon
Thanx Merkes!
Ik heb een abo bij Vodafone en ik het een andere smtp ingevuld dan de normale, namelijk de smtp die vodafone heeft opgegeven. Je kan volgens mij niet via de smtp van de isp naar buiten via de telefoon. Dat kan alleen als je via wifi op eigen huisnetwerk zit.
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Beste androids
Ik heb sinds gister een htc desire, en ben er super blij mee.
Ik krijg alleen mijn ziggo mail niet ingesteld, en dan bedoel ik de uitgaande mailserver.
Inkomen doen de mails wel , maar versturen doet ie niet.
Als ik de instellignen instel zegt hij bij de voltooien van uitgaande mail:
Waarschuwing:
De uitgaande server ondersteund geen autenticatie.
Controleer de instellingen van de uitgaande server.
Uigaand heb ik gewoon : smtp.ziggo.nl
Dit werkte altijd prima op mijn Eivoon.
Dus snapetnie.:confused::cry:
Anyone?