Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

marcoxsr

marcoxsr

• Lid sinds 09 juli 2009
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 10 april 2010
  • 04:57

Hoi,

Ik ben heel benieuwd naar de gebruikers ervaringen van de mensen met een HTC Desire….

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
Nolimits

Nolimits

• Lid sinds 21 maart 2010
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 10 april 2010
  • 08:56

Ik heb 'm gisteravond pas ontvangen,maar tot nu toe valt op dat hij t.o.v. mijn Hero echt merkbaar sneller is.(processor)
Verder het amoled scherm…wat is dat mooi.Echt helder,de iconen zijn kleurrijker ,scherper…meer 3D.

Voor de rest ga ik er vandaag nog mee spelen.
Ik meld me wel weer.

createane

createane

• Lid sinds 22 maart 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 10 april 2010
  • 11:03

Telefoon is bloed snel.

Amoled scherm haar scherp echt mooi allen heb ik er natuurlijk weer een roze waas over heen zitten( gaat vanmiddag omgeruild worden mijn desire)
de bediening van het scherm is echt zo fijn je hoeft niet te drukken je vinger hoeft maar een fractie van een seconde op het scherm en hij registreed het al

De live wall papers zijn echt leuk

Genoeg widgets en home screens om gek te worden om te kijken waar je wat wilt neer zetten

de market werkt supper vind de nieuwe optie wel leuk dat je free en betaalde apps kan selecteeren misde dit nog op mijn hero dus was nieuw voor mij

Geluid met bellen is heel mooi geen ruis niks'

Camera schiet hele mooie scherpe plaatjes.

Radio werk ook erg fijn

gmail werkt snel vind de optie om meerdere gmail account te kunnen toevoegen echt een uitkomst

Sms versturen is gemakkelijk door het bredere scherm tov de hero staan de knopjes iets verder uit elkaar

Google maps is ook erg leuk geworden nu met alle extra dingen die je er bij krijgt door op menu en dan lagen of meer te klikken
latitude werkt ook erg leuk gisteren een maatje tegen gekommen op het terras doordat ik via google maps zag dat hij daar zat was wel leuk hihi

heb zelf google maps navigatie er opgezet en dat werkt verbaazend goed ook google earth geinstaleerd op mijn desire is gewoon leuk

de batterij duur is opzich iets te kort maar dat kan ook zijn omdat ik hem nu natuurlijk intensief gebruik

harmony895

harmony895

• Lid sinds 24 juni 2010
  • Berichten 339
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 13:27

Heb sinds een paar dagen de Desire en hiervoor de Hero gehad.
Prima alles is sneller, groter scherm(zier er goed uit).
Maar van een toestel die toch een stapje hoger ligt dan de Hero valt mij het volgende tegen:
Het geluid is veel minder van kwaliteit, vooral bij muziek(scheller).
Tijdens het bellen heb ik nu constant een echo(niet fijn).
De trackbal of hoe je het ding ook noemt is bijna niet mee te werken, je moet wel tien keer
over het ding vegen voordat hij verder omhoog/laag gaat.(erg irritant bij het internetten).
Dan was het bolletje op de Hero toch een stuk beter.
Het aan/uit knopje had er van mij ook niet op hoeven te zitten, deze raak je vrij snel aan.
Vooral als hij in je broekzak zit, is regelmatig het scherm weer even aan.
Waar ik ook nog steeds tegen aanloop is dat alle contacten dubbel weergeven worden.(b.v. bij sms)
Zowel de Google als de Sim contacten, ondanks dat ik heb aangeven alleen die van Google tonen.
Dacht eerst dat dit alleen bij de Hero was, maar de Desire heeft het zelfde probleem.
Enige manier om hier vanaf te komen, is de contacten van de Sim te verwijderen.

Voor de rest ziet het er goed uit, camera is beter en nu wel een flits, dit was met de Hero 's avonds bagger.

Zit nog steeds te wachten op de 2.2 update(unbranded toestel).

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
dennissmit

dennissmit

• Lid sinds 07 augustus 2009
  • Berichten 129
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 13:37

Wil je weten hoe je de update handmatig kunt toepassen? ga dan naar deze discussie Unbranded toestel, geen 2.2 update?

Hier kun je door een korte instructie lezen hoe je de update zelf kunt toepassen, hier hoef je geen ROOT of Gold-card voor te hebben.

harmony895;31217
Zit nog steeds te wachten op de 2.2 update(unbranded toestel).

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 13:46

Over dat geluid ben ik het met je eens Henk, mijn collega heeft ook een Hero en die klinkt gewoon lekkerder, en nu is het na de update naar Froyo helaas nog wat minder geworden (ook na te lezen op de diverse fora).
En die update…. kan het zijn dat jou toestel nog de 2.1-update 1 moet ontvangen omdat ie nog winkel nieuw is, probeer daar eens handmatig op de checken.

Even nog over die contacten, kan dat geen SIM eigenschap zijn? Ik heb namelijk voor mijn vader een Legend gekocht en ook hij had sim contacten, die heb ik toen naar google gekopieerd en vervolgens de sim contacten uit gezet en hij laat netjes alleen maar de google lijst zien.

harmony895

harmony895

• Lid sinds 24 juni 2010
  • Berichten 339
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 13:59

Na de update nog slechter geluid dan het nu al is?? Nou fijne update dan.

2.1 update1 staat er al wel op.
Handmatig heb ik niet zoveel zin in, er gaat trouwens ook al de ronde dat de update stop gezet is.
I.v.m. met diverse problemen.We wachten af.

Dat met die sim contacten kan ik niet goed volgen, als ik toch aangeef alleen die van Google toen, dan moet hij de sim toch links laten liggen.
kan er wel mee leven, dat ik ze moet verwijderen van de sim, maar zo hoort het eigenlijk niet te zijn.

rrvdputten

rrvdputten

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 17:01

harmony895;31229
Na de update nog slechter geluid dan het nu al is?? Nou fijne update dan.

2.1 update1 staat er al wel op.
Handmatig heb ik niet zoveel zin in, er gaat trouwens ook al de ronde dat de update stop gezet is.
I.v.m. met diverse problemen.We wachten af.

Dat met die sim contacten kan ik niet goed volgen, als ik toch aangeef alleen die van Google toen, dan moet hij de sim toch links laten liggen.
kan er wel mee leven, dat ik ze moet verwijderen van de sim, maar zo hoort het eigenlijk niet te zijn.

Ja het geluid is inderdaad iets achteruit gegaan is mij opgevallen. Toen ik het toestel kreeg (Desire uiteraard) vond ik het geluid iets beter dan nu. Het lijkt iets zachter te zijn. Maar dat kan ook aan mijn oren liggen..hehehe. Ik heb gisteren toevallig een aantal contacten overgezet naar mn microSD..in 2.2 is het geheel best duidelijk hoor. Als je daar aangeeft de google contacten doet hij ook alleen die..De mogelijkheden zijn duidelijk van elkaar gescheiden..vind ik, en gezien het feit dat ik het toestel nog maar anderhalf week heb, en dus nog veel moet ontdekken, vond ik dit wel een duidelijk verhaal. Zeker als je de handleiding (pdf bestand) download op je pc of zo..kun je rustig alles doorlezen en gelijk met je phone in de hand de dingen ontdekken..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren