Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

createane

createane

• Lid sinds 22 maart 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 9 april 2010
  • 18:34

Ik heb mijn Desire sinds woensdag en heb er nu een paar dagen mee kunnen spelen en wat moet ik zeggen Hij bevalt super goed. Al heb ik ook een paar kleine min puntjes.

Ik merk dat ik problemen heb mijn mijn HSDPA hij valt telkens terug naar een 3g verbinding iemand daar ook problemen mee ? en dat het scherm toch een lichte roze waas er over heen heeft op bepaalde grijs tinten ( gmail, toetsenbordje en paar websites onder andere HTC website)

Maar voor de rest Super telefoon na wat gestoei met de verpakking het plastic om de telefoon en hem eindelijk aan kom zetten was het tijd om te gaan spelen. Alles werkt erg snel en het verbaasde mij de eerste keer dat ik hem aan deed hoe snel hij opgestart was in vergelijking met mijn oude Hero. het laden van mijn contact personen en mail via google verliep ook erg snel.

Het eerste waar ik zelf naar ging kijken was hoe de foto s en filmpjes er uit kwamen te zien en ik was blij verast. de foto s zijn vrij scherp maar goed als je echt mooie foto s wilt maken dan moet je natuurlijk een foto camera opzak hebben. maar ben content over de quality

Het beeld scherm ziet er erg mooi uit en het is haar scherp mooie diepe kleuren alles wat je verwacht van een high end android phone de touch werk ook super kan heel makkelijk sms tikken op het mooie ruime toetsenbordje

Het geluid wat de speaker geeft is ook luider dan de hero en ben nu al verliefd op de fm radio die er in zit en je hem gewoon via je speaker kan laten lopen. muziek op de telefoon zetten ging ook erg gemakkelijk en het 4gb kaartje staat alweer bijna vol.

verder vind ik het internet op de desire ook erg vlot gaan en een groot plus punt is dat flash er opstaat nu kan je gewoon filmpjes kijken via je browser zonder problemen

heb zelf google maps navigator er opgezet en er even mee gereden en het werkt wel heb allen nog geen spraak maar dat had ik toch altijd al uit staan op de tom tom dus is voor mij geen probleem en google earth heb ik er ook opgezet en dat werkt zonder problemen

Ik ben erg blij dat ik 5 maanden gewacht heb om mijn abroment te verlengen heb nu wel de telefoon die ik wilde en hij viel goedkoper uit dan ik dacht bij een 1 jarig abroment kwam hij op 110 euro uit dus dat was een mee valer

Super snel en super mooi gewoon een super telefoon de htc desire

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
JahFlower

JahFlower

• Lid sinds 07 april 2010
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 9 april 2010
  • 21:04

Tof, ben zeer benieuwd naar de desire. hoe bevalt de android shop?

have fun ermee, ik krijg hem morgen, i hope

laterzz

Bewerkt (22 april 2013 12:20)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren