Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Har

Har

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 427
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2010
  • 08:41

Als ik dit topic eens op gemak gelezen heb blijkt dat de Sygic ook niet fail proof is. Blijf wel lekker bij Google maps en navigatie. Werkt zowel in buitenland zeer correct en duidelijk. Eigen ervaring tot in belgie en duitsland.
Systeem gebruikt zelfs wegen die door duitsland en of belgie lopen bij routeberekening om bestemming te bereiken in nederland. Zijn maar weinig proggies die dat mee calculeren. Heb een navi van Pioneer (gehad) en JVC (momenteel) din2 in de auto die dit niet eens doen. En die krengen zijn niet goedkoop terwijl ze europe dekking hebben. Als ik mij niet vergis doet tommie tommie dit ook niet eens, corrigeer als ik fout ben mede froum lezers. Complimenten voor google navi, i'll stick by you…….

PS; as een egte hollander betaamt, nog gratis ook nog. Whoeahahah

Bewerkt (22 april 2013 12:34)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6149
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 17 augustus 2010
  • 08:45

Har;34327
Als ik dit topic eens op gemak gelezen heb blijkt dat de Sygic ook niet fail proof is. Blijf wel lekker bij Google maps en navigatie. Werkt zowel in buitenland zeer correct en duidelijk. Eigen ervaring tot in belgie en duitsland.
Systeem gebruikt zelfs wegen die door duitsland en of belgie lopen bij routeberekening om bestemming te bereiken in nederland. Zijn maar weinig proggies die dat mee calculeren. Heb een navi van Pioneer (gehad) en JVC (momenteel) din2 in de auto die dit niet eens doen. En die krengen zijn niet goedkoop terwijl ze europe dekking hebben. Als ik mij niet vergis doet tommie tommie dit ook niet eens, corrigeer als ik fout ben mede froum lezers. Complimenten voor google navi, i'll stick by you…….

PS; as een egte hollander betaamt, nog gratis ook nog. Whoeahahah/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />
Google Maps is dan wel gratis, de data niet en de kosten daarvan kunnen nogal oplopen in het buitenland afhankelijk van het abonnement dat je hebt.

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2010
  • 09:55

pklijzing;34328
Google Maps is dan wel gratis, de data niet en de kosten daarvan kunnen nogal oplopen in het buitenland afhankelijk van het abonnement dat je hebt.

En in Nederland straks ook als je een datalimiet hebt van 250Mb :-(

In grote lijnen ben ik nog wel tevreden met Co-Pilot. in 90% van alle gavallen kom je waar je moet zijn en in die andere gavallen is er niets mis met ouderwets de weg vragen.

rudi_rvg

rudi_rvg

• Lid sinds 31 december 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2011
  • 18:36

kan ik ook mijn tomtom kaarten die nu op mijn HTC tytnII op micro sd eveneens op een htc desire brown laten werken

Bewerkt (1 januari 2011 18:36)
copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2011
  • 19:49

Nee, de kaarten van TomTom op je tyntII (Windows Mobile) kun je niet gebruiken op een Android toestel. TomTom heeft (nog) geen software geschikt voor Android.

Bewerkt (1 januari 2011 19:49)
Louism55

Louism55

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2011
  • 23:15

Werrk met Copilot 8, heel stabiel. Prima product. Alleen geluid vind ik slecht. Maar of dat nu Copilot is of de HTC DHD kan ik niet duidelijk krijgen.

Bewerkt (17 januari 2011 23:15)
bonestaak

bonestaak

• Lid sinds 31 januari 2011
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2011
  • 18:55

Ik heb die copilot ook besteld, tja, nu heb ik een mac en alleen via windows kan je de kaarten op de telefoon zetten, is er ook een methode om de kaarten handmatig op de desire te zetten?

Bewerkt (1 februari 2011 18:55)
gvr

gvr

• Lid sinds 07 september 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 12:11

Bij mij werkt sygic al een hele tijd prima. Heb copilot eigenlijk nog nooit geprobeerd

Bewerkt (2 februari 2011 12:11)
eharpal

eharpal

• Lid sinds 30 augustus 2010
  • Berichten 131
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 13:18

Har;34327

PS; as een egte hollander betaamt, nog gratis ook nog. Whoeahahah/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Nooit een dikke rekening gehad dan door navigeren in het buitenland?

Bewerkt (2 februari 2011 13:18)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren