Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

katja

katja

• Lid sinds 29 november 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2012
  • 23:22

Hoi,

Omdat ik steeds problemen had met uitvallen van mijn htc desire, en het beter werd toen ik de accu pas ging opladen als hij uit viel tot hij helemaal vol was, heb ik een nieuwe batterij gekocht.
Een originele htc batterij volgens de webwinkel (mobielbereikbaar.nl) alleen is de batterij iets dikker dan de batterij die ik bij mijn telefoon kreeg. De gewone batterij die er bij zat past er precies in en valt er niet uit als ik het toestel zonder achterkantje omdraai maar de nieuwe batterij is een halve mm dikker en past dus niet precies waardoor als ik het toestel omdraai hij eruit valt. Met het hoesje aan zijn er geen problemen.

De accu's lijken voor de rest heel erg op elkaar. De oude accu is alleen iets dunner en voor de rest zijn er echt maar minuscule verschillen (het witte stukje aan de zijkant is iets anders en de sticker die over de batterij zit met het htc logo erop bedenkt net iets meer delen van de batterij aan de boven en onderkant).

Is dit gewoon een nieuwe generatie accu's van htc zelf of is er reden om te twijfelen aan de originaliteit ervan? Er zijn namelijk zo veel namaken op het internet vaak van slechte kwaliteit..

Alvast bedankt.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
g-member

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2012
  • 21:17

Reken er maar op dat het een kloon is…..origineel past altijd gegarandeerd

Bewerkt (24 april 2013 15:12)
katja

katja

• Lid sinds 29 november 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2012
  • 22:20

Ik ben er bijna zeker van batterij is binnen 15 uur bij minimaal gebruik helemaal leeg. Mijn oude 2 jarige htc batterij kon 38 uur mee bij normaal gebruik. Dit kan niet het origineel zijn en ik heb dus maar een klacht gestuurd, jammer. Hopelijk nemen ze het serieus.

Bewerkt (24 april 2013 15:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren