Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

armut_ye

armut_ye

• Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 00:59

Hey allen,

Ik heb sinds gisteren een htc desire brown amoled overgekocht die geroot is. Elke keer als ik een app wilde downloaden zei hij dat er niet genoeg plaats was, terwijl er voor bijna 2,70 gb nog vrij was op de micro sd kaart. Dus heb ik minitool partition gedownload. Bij het doorlopen van de stappen heb ik per vergissing de sd kaart volledig geformatteerd, gevolg daarvan is dat alles weg is.
Ik heb daarna de sd kaart in de gsm gestoken en de gsm blijft in de bootloop. Ik krijg een groene mannetje met cyanogen mod 7, die heel de tijd terugkomt. Het maakt niet uit of de sd kaart erin zit of niet, hij blijft vast in bootloop.
Ondertussen heb ik via de verkoper deze link doorgekregen: HTC Desire (GSM): Full Update Guide - CyanogenMod Wiki
Weet er iemand of er een Nederlandstalige tool bestaat om dit te doen? Of hebben jullie zelf een ander idee hoe ik de gsm terug werkende kan krijgen. Liefst iets dat gemakkelijk is, ik heb geen ervaring met android phones. Schiet maar af mensen, ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn.

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 02:04

Ik weet niet of er een a2sd script al op stond toen je hem kreeg.
Maar het is zo dat de desire weinig intern geheugen heeft, dat er ruim 2GB op de sd kaart staat dat maakt niet uit, de apps gaan standaard naar de intern geheugen. (Of je moet a2sd.hebben).
Om in ieder geval van de bootloop af te komen, download je een rom van xda, maakt niet uit welke en flash deze via recovery. Misschien is het zelfs al voldoende om een full wipe te doen in recovery zonder een andere rom te flashen.
Ik weet niet of je terug wil naar de standaard rom of dat je deze rom erop wil houden?

edp_1

edp_1

• Lid sinds 16 september 2010
  • Berichten 282
  • Reputatie 50
  • 27 juni 2012
  • 16:33

Kijk eerst wat voor h-boot je hebt .
Ga dan naar recovery is dat een touch recovery ?
Maak gelijk een ext3 of 4 patite van 1 gb.
Kijk op xda welke rom bij de h-boot en recovery kan.

armut_ye

armut_ye

• Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 16:36

Mag slotje op.
Ik heb het opgelost door de ClockworkMod Recovery process te doen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren