Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

katja

katja

• Lid sinds 29 november 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2012
  • 21:52

Ik heb een htc desire die het in het begin goed deed, geen problemen mee. Na een tijdje begon het toestel zich vaak uit zich zelf te herstarten en ik ben er mee naar de winkel geweest om hem te repareren. Na 3 keer een tevergeefse reparatie heb ik een nieuw toestel gekregen maar zonder batterij, die moest ik van het oude toestel houden en de telefoon herstart zich nog steeds.

Nu denk ik dus dat het aan de batterij ligt. Hebben meerdere mensen hier last van? En is er een mogelijkheid om bv. een betere batterij te kopen zodat de accu langer meegaat?

Ik heb tips gelezen om de batterij eerst helemaal leeg te laten lopen en dan helemaal vol te laden, dat is in principe wat ik ook doe, behalve als ik hem snel nodig heb, maar ik laadde hem altijd op als hij aan stond en nu lees is vaak dat hij uit moet staan als je hem oplaad. Zou dat ook de reden kunnen zijn? (ik ga het vanaf nu zo ie zo proberen)

Ik heb wel gemerkt dat mijn telefoon zich vaak herstart als hij nog minder dan 1/3 van het balkje vol heeft.

Groetjes,
Katja

Bewerkt (24 april 2013 15:05)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren