Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mo.

Mo.

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 20 december 2011
  • 20:53

Ik heb een vraag voor de update-liefhebbers.

HTC Desire biedt mij nu aan, zoals meerderen, de telefoon te updaten. Het is de update van 6,34mb.

Nu wil ik weten welke update het best is:

-Systeemupdate van HTC (6,34mb)
-Gingerbread (3.0 geloof ik)
-Ice Cream Sandwich (4.0.1: http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/27523-ice-cream-sandwich-4-0-1-voor-htc-desire.html)

Wie heeft een en ander geproefd en kan mij informeren?

Bewerkt (24 april 2013 13:54)
Mo.

Mo.

• Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 22 december 2011
  • 12:45

Niemand?

Bewerkt (24 april 2013 13:55)
Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 22 december 2011
  • 15:27

Ik weet niet wat je zoals aanspreekt, de normale update die je op je toestel ontvangt is een bugfix van froyo. Je kan ook de officiele gingerbread update installeren, alleen heb je daarbij weinig geheugen. Of je kan hem rooten en een custom rom installeren. Het hangt vooral af van wat je preferenties zijn.

Mo.

Mo.

• Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 22 december 2011
  • 16:07

Dank voor je reactie.

Allereerst wil ik benadrukken dat ik de huidige 156mb intern geheugen echt te weinig vind.
Die bugfix van Froyo he, welke bugs fixt hij dan? Ik heb niet echt gemerkt dat er iets fout was.

Als ik ervoor kies om de officiële Gingerbread erop te gooien, waar zal ik op vooruit gaan en waar achteruit?
Achteruit: intern geheugen, maar dit is te vergroten met een custom ROM? (iets waar ik momenteel 0 verstand van heb, maar hierin kan ik me over een maand volledig op storten.)

aawsum

aawsum

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 28 december 2011
  • 22:54

Is daar wat meer info over, over die 6.34mb update. Die staat bij mij namelijk ook te wachten om te installeren, echter dat heb ik nog niet gedaan omdat ik er geen info over kan vinden.

Bewerkt (24 april 2013 13:57)
flevoandre

flevoandre

• Lid sinds 20 november 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 december 2011
  • 12:43

Mischien is MIUI iets voor je? Miui Nederland ik heb nu 1 gieg intern geheugen op mijn Desire
Ik gebruik de Desire specials Archief « Miui Nederland die schrijven alles naar de geheugenkaart, ik ben niet zo'n held met A2SD.
Het heeft iets iphone achtig

Bewerkt (24 april 2013 13:57)
Mo.

Mo.

• Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2012
  • 20:55

flevoandre;252807
Mischien is MIUI iets voor je? Miui Nederland ik heb nu 1 gieg intern geheugen op mijn Desire
Ik gebruik de Desire specials Archief « Miui Nederland die schrijven alles naar de geheugenkaart, ik ben niet zo'n held met A2SD.
Het heeft iets iphone achtig
Ik ben altijd erg benieuwd naar de negatieve kanten hieromtrent. Wat is jou echt beduidend tegengevallen aan deze MIUI ROM tov de standaard ROM van HTC?

Bewerkt (24 april 2013 13:58)
flevoandre

flevoandre

• Lid sinds 20 november 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2012
  • 21:09

Mo.;253829
Ik ben altijd erg benieuwd naar de negatieve kanten hieromtrent. Wat is jou echt beduidend tegengevallen aan deze MIUI ROM tov de standaard ROM van HTC?

Ik weet wel dat niets beter is dan de stockrom, (correct me if i'm wrong!) ik heb nu diverse roms geprobeerd, maar niets is zo stabiel als een originele rom, kijk maar hoeveel problemen er zijn op het forum, meestal is de oorzaak klein en kan het zo verholpen worden, ontwikkelaars of tovenaars vind ik ze, zijn weken bezig om hun telefoon door te pimpen en dit te delen met de rest vd wereld

Er zitten geen nadelen aan een andere rom, de makers geven van te voren al aan wat er in zit en wat niet, dus je kunt kiezen of je het neemt of niet.
MIUI roms hebben een heleboel voordelen tot de HTC rom, ik vind de HTC rom behoorlijk omslachtig, MIUI heeft een heleboel instellingen en snelkoppelingen, en de specials hebben weer meer instellingen dan de standaard MIUI roms, extra browser, je kan zoveel meer dan met alle roms bij elkaar die worden aangeboden.
Maar zoveel mensen, zoveel wensen, je weet het pas als je het probeert.

Bewerkt (24 april 2013 14:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren