Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vivian

vivian

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2011
  • 16:30

Ik heb sinds een paar maanden een HTC desire. Het smartphone gebeuren was helemaal nieuw voor me, maar bevalt me inmiddels prima! Alleen heb ik nu een probleem, wat ik niet opgelost krijg. Als ik op de app Market toets, dan verschijnt er in een fractie van een seconde het volgende bericht: de applicatie Market is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw. Het gaat zo snel dat je bijna geen kans krijgt om de melding te lezen.
Ik heb bij applicaties beheren al de cache verwijderd en de gegevens gewist. Updates verwijderen is geen optie, wel gewoon “verwijderen”, maar dan ben ik de app waarschijnlijk helemaal kwijt. Er staat bij dat ik versie 3.1.5 heb.
Ik hoop dat er een andere optie is om dit op te lossen dan de fabriekinstellingen terug te zetten, want ik zie als een blok op tegen het helemaal opnieuw instellen en inrichten van mijn telefoon…:eek:

Bewerkt (31 oktober 2011 16:30)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 31 oktober 2011
  • 16:34

Je kan in principe nooit de app van de telefoon verwijderen, dus druk gewoon op verwijderen, dit slaat op de laatste update. Dan gaat hij terug naar de oude versie, en zal daarna waarschijnlijk weer updaten naar de nieuwe (3.1.5.)

Bewerkt (31 oktober 2011 16:34)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

vivian

vivian

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 november 2011
  • 08:44

Ik heb zojuist gedaan wat je zei, Sander, maar nu is de app dus wel verdwenen van mijn telefoon… En nu?????????

Bewerkt (1 november 2011 08:44)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 1 november 2011
  • 10:21

Staat hij ook niet meer onder al je applicaties bij het pijltje linksonderin? Je kan de Market app niet van een telefoon verwijderen, dus hij moet nog ergens staan. Je toestel is niet geroot en voorzien van de standaard HTC software?

Bewerkt (1 november 2011 10:21)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

vivian

vivian

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 november 2011
  • 10:40

Hoi Sander,
Ik heb voor de zekerheid mijn toestel uit- en aangezet en heb uiteindelijk de app Market weer gevonden. Je had dus toch helemaal gelijk! Ben superblij, dank je!

Bewerkt (1 november 2011 10:40)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren