Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Lry

Lry

• Lid sinds 06 oktober 2010
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2011
  • 19:38

wat… ik snap niet precies waar jij het over ebs :s.

Ik heb ook een custom ROM. Ik draai nu de MIUI ROM xparted met een ext 3 partitie. heb nu 1,5 GB intern geheugen en 5GB extern.

Bewerkt (23 oktober 2011 19:38)
wizzmum

wizzmum

• Lid sinds 16 september 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 november 2011
  • 13:58

Tofastforyou;221115
Het is wel degelijk mogelijk om de origenele htc desire gingerbread te rooten

Ik heb het reeds gedaan en draai nu een custom rom zonder htc sense rom
ik draai nu met redux

als je de originele desire wilt rooten zoals ik net beschreef moet je eerst de s-off tool downloaden voor windows apple of linux systeem op de site Revolutionary als je de stappen volgt op de site en vervolgens de tool uitpakt in rar. als je dit gedaan hebt start je de desire op doormiddel van de powerknop en de volume down gelijk in te drukken ff wachten en selecteer recovery en je hebt de wel bekende clockwordMod scherm om alles te doen alleen moet je nu nog superuser signed zip installeren die kun je wel vinden in google niet uitpakken op je sdcard zetten vanaf je pc eenmaal gedaan de desire weer opstarten in recovery install zip from sd card en even wachten en je hebt volledige root acces inclusief busybox superuser etc

zo is het mij dus ook gelukt was die originele desire gingerbread zat!!!!!

Met Vriendelijke Groet Tofastforyou

Hoe start ik mijn HTC op in recoverymode? Ik krijg alleen een zwart scherm met een rode driehoek. Mijn Phone staat op S-OFF. Ik zal wel iets fout doen maar weet niet wat. Ik kan alleen nog mijn batterij eruithalen en weer indoen. Dan start hij wel weer normaal op.
Ik hoop dat je me nog een tip kunt geven. In ieder geval ontzettend bedankt voor deze uitleg zover.

met vriendelijke groet Wizzmum

Bewerkt (5 november 2011 13:58)
Merkes

Merkes

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 8 november 2011
  • 16:16

wizzmum;235184
Hoe start ik mijn HTC op in recoverymode? Ik krijg alleen een zwart scherm met een rode driehoek. Mijn Phone staat op S-OFF. Ik zal wel iets fout doen maar weet niet wat. Ik kan alleen nog mijn batterij eruithalen en weer indoen. Dan start hij wel weer normaal op.
Ik hoop dat je me nog een tip kunt geven. In ieder geval ontzettend bedankt voor deze uitleg zover.

met vriendelijke groet Wizzmum

Misschien is het verstandiger om hier een aparte topic voor aan te maken. Maar als je telefoon uit staat moet je Volume Down en Power knop indrukken om HBOOT te laden waarna je in recovery kunt komen.

On-topic:
Mensen die op zoek zijn naar een HTC Desire ROM (met Sense dus) met onbeperkt opslag ruimte moeten SuperNova 2.4.0.0 proberen. Dit is een ROM gebaseerd op HTC Gingerbread update voor Desire met stabiele DATA2SD script. Een EXT4 partitie op je SD kaartis wel vereist. Daarnaast moet je wel een beetje kwalitatief SD kaart hebben wil je dat alles goed werkt, bijv. Transcend Class 6.

Zo ziet mij “Sd- en telefoongeheugen” eruit: http://i.imgur.com/DLKFC.png

Bewerkt (8 november 2011 16:16)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 8 november 2011
  • 18:33

Is die rom al vrij voor iedereen? Volgens mij moet je een donatie doen om de echt volledige versie te krijgen.

Bewerkt (8 november 2011 18:33)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Merkes

Merkes

• Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 8 november 2011
  • 19:05

Sander M;236180
Is die rom al vrij voor iedereen? Volgens mij moet je een donatie doen om de echt volledige versie te krijgen.

Nee een donatie is niet nodig. Je moet jezelf wel registreren op de website van de maker.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (8 november 2011 19:05)
Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 8 november 2011
  • 19:24

Aha, toen ik de laatste keer hem probeerde lukte het niet en daarom dacht ik dat het een geknepen versie was. Maar ik zie nu dat er een redelijk strikte handleiding bij zit omtrent het flashen (niet gelijk Google account invoeren, even de fastboot uitzetten, en daarna pas de A2SD flashen).
Vanavond nog eens een poging wagen

Bewerkt (8 november 2011 19:24)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Merkes

Merkes

• Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 8 november 2011
  • 22:20

Klopt zijn wel wat stappen die gevolgd moeten worden. Heb zelf ook meerdere malen moeten flashen omdat ik iets fout deed.

Zorg wel dat je een goed SD kaart hebt en dat je 4EXT recovery gebruikt. Via Clockwork recovery lukte het ook al niet.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (8 november 2011 22:20)
Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 9 november 2011
  • 00:08

Ben net klaar met alles installeren en instellen. So far so good. Netjes het geheugen wat ik de EXT4 gegeven heb, dus heb ik het de vorige keer toch verkeerd gedaan.
Ik ga nu niet te enthousiast doen, even een paar dagen proefdraaien

Bewerkt (9 november 2011 00:08)

Merkes

Merkes

• Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 9 november 2011
  • 09:57

Ik heb eerste paar keer/eerste paar dagen ook nogal wat tegenslagen gehad, vastlopers en FC's. Dat had allemaal te maken met mijn ADATA Class 6 SD kaartje. Met een andere kaartje in mijn phone heb ik die problemen niet meer en kan ik alles normaal gebruiken.

Bewerkt (9 november 2011 09:57)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren