Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wouteren1

Wouteren1

• Lid sinds 14 augustus 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 3 september 2011
  • 13:23

Hallo iedereen,

Ik heb de volgende problemen met mijn geroote htc desire (android 2.2):

Na een succesvolle root dacht ik even snel apps2sd te installeren en al mijn apps op mn sd kaart te zetten. nadat ik er achter kwam dat dit niet zomaar werkt ging ik op zoek naar alternatieven en downloade ik onder andere link2sd. Deze app begint echter over partities op mn sd-kaart en werkt (nog) niet. Ik dacht met de app ‘root all to sd’ een partitie te hebben gemaakt maar blijkbaar is dit niet het geval of wordt deze niet herkent.

Nu dacht ik eens te gaan kijken via mn pc wat ik ondertussen allemaal heb verbeund dus ik download htc sync maar die herkent mijn telefoon niet… in diskdrive modus ziet mn pc wel een verwisselbare schrijf maar zegt dat deze 0 mb ruimte heeft en ik kan er niet inkomen. in de zoekfunctie vond ik een topic over problemen met htc sync en windows 7 64 bit (die heb ik dus). kon hier echter geen antwoord uit halen.

Voor ik mn telefoon die op dit moment geheugen bijna vol melding geeft (en dus ook niet email en whatsapp ontvangt) nog verder verbeun kom ik dus maar even vragen hoe het wel moet want het wil niet lukken. na mn root is er niet echt veel veranderd behalve dat ik het gevoel heb dat mn telefoon iets slomer is geworden

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar snap weinig van partities e.d. dus vandaar dat ik een nieuw topic aanmaak opdat iemand dit hopelijk aan mij kan verhelderen.

Samengevat dus mijn vragen:
1. hoe zie ik of ik met ‘root all to sd’ een partitie heb gemaakt, hoe maak ik deze geschikt om apps op te zetten en hoe verwijder ik deze partitie anders (als ie dus niet geschikt is oid)?
2. hoe zorg ik ervoor dat htc sync wel mn telefoon herkent (windows 7 64 bit)?
3. wat is de makkelijkste/beste manier om op een geroote telefoon apps naar mn sd-kaart te zetten?
4. zijn er behalve cache-gegevens wissen ook andere mogelijkheden om meer ruimte vrij te maken?

Excuus voor de vele vragen, ik ben een leek op dit gebied en wil niet mn telefoon slopen.

alvast bedankt voor reacties!

Bewerkt (3 september 2011 13:23)
Wouteren1

Wouteren1

• Lid sinds 14 augustus 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 september 2011
  • 12:01

iemand die kan helpen?

Bewerkt (5 september 2011 12:01)
HTC2010

HTC2010

• Lid sinds 21 augustus 2010
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 5 september 2011
  • 17:51

Begin eens hier met lezen.

http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/12194-index-belangrijke-topics.html

Bewerkt (5 september 2011 17:51)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 5 september 2011
  • 20:11

HTC2010;214386
Begin eens hier met lezen.

http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/12194-index-belangrijke-topics.html

Correct!

@Wouteren1
Je had je eerst beter moeten inlezen voor je zo maar hieraan begon, geloof dat je nog niet heel veel problemen hebt en is het ongetwijfeld wel op te lossen maar lees je eerst eens in voor je verder gaat met wat dan ook.

Bewerkt (5 september 2011 20:11)
HTC2010

HTC2010

• Lid sinds 21 augustus 2010
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 6 september 2011
  • 10:17

Ik ben ook begonnen met lezen en dan pas vragen als er iets niet helemaal duidelijk is.

Bewerkt (6 september 2011 10:17)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren