Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 15:51

Weet iemand hoe die mij kan helpen? Zou graag wat meer geheugen hebben.

Bewerkt (26 augustus 2011 15:51)
Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 15:52

Kan iemand mij helpen? Ik zou graag wat meer geheugen hebben.

Bewerkt (26 augustus 2011 15:52)
Tom321

Tom321

• Lid sinds 01 september 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 september 2011
  • 20:27

Ik heb zonet ook deze rom getest op aanraden van de topic, maar helaas liep deze vast. Zolang ik niet bel of gebeld word, dan gaat alles prima, maar vanaf dat ik dit doe bevriest de telefoon en dan kan ik enkel de accu verwijderen en dan zet ik mijn andere rom terug met nandoid backup. Ik maakte dit ook mee met leedroid 2.5, Tobasco's Silky ROM, AcesMOD007 Lite. Het ligt dus wss aan mijn htc desire.

De enige rom tot nu toe die werkt is de stock froyo rom (logisch:rolleyesen de oxygen 2.1 met a2sd+ (welke ik nu gebruik). Deze rom is zeer snel ik ben er heel tevreden van maar ik mis de sense look van htc toch en de fm radio zit vol met storing (vroeger niet)

Ik wil hier zeker niet proberen ‘in te breken’ in deze topic, maar indien iemand toevallig dé oplossing weet voor mijn probleempje…
Bedankt

Bewerkt (1 september 2011 20:27)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 1 september 2011
  • 22:20

Xeno;211297
Kan iemand mij helpen? Ik zou graag wat meer geheugen hebben.

Welke ROM heb je nu erop staan? Deze ROM heeft dit standaard ingebouwd en je spreekt over een A2SD script flashen dus als dit niet over deze ROM gaat zul je even een eigen topic moeten starten.

Tom321;213146
Ik heb zonet ook deze rom getest op aanraden van de topic, maar helaas liep deze vast. Zolang ik niet bel of gebeld word, dan gaat alles prima, maar vanaf dat ik dit doe bevriest de telefoon en dan kan ik enkel de accu verwijderen en dan zet ik mijn andere rom terug met nandoid backup. Ik maakte dit ook mee met leedroid 2.5, Tobasco's Silky ROM, AcesMOD007 Lite. Het ligt dus wss aan mijn htc desire.

De enige rom tot nu toe die werkt is de stock froyo rom (logisch:rolleyesen de oxygen 2.1 met a2sd+ (welke ik nu gebruik). Deze rom is zeer snel ik ben er heel tevreden van maar ik mis de sense look van htc toch en de fm radio zit vol met storing (vroeger niet)

Ik wil hier zeker niet proberen ‘in te breken’ in deze topic, maar indien iemand toevallig dé oplossing weet voor mijn probleempje…
Bedankt

Heb je ook de radio geflasht toen je deze rom erop zette? Deze word aangegeven als optioneel en niet noodzakelijk, maar je verhaal lijkt duidelijk te maken dat het toch wel nodig is. Zomaar een suggestie
Zo te zien ben je een frequente flasher, dus probeer dit nog even na een verse Nandroid. Terug naar waar je was is easy

Bewerkt (1 september 2011 22:20)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Tom321

Tom321

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 september 2011
  • 23:58

Sander M;213194
Welke ROM heb je nu erop staan? Deze ROM heeft dit standaard ingebouwd en je spreekt over een A2SD script flashen dus als dit niet over deze ROM gaat zul je even een eigen topic moeten starten.

Heb je ook de radio geflasht toen je deze rom erop zette? Deze word aangegeven als optioneel en niet noodzakelijk, maar je verhaal lijkt duidelijk te maken dat het toch wel nodig is. Zomaar een suggestie
Zo te zien ben je een frequente flasher, dus probeer dit nog even na een verse Nandroid. Terug naar waar je was is easy
Een iets te frequente flasher naar mijn zin eigenijk. Voor het ogenblik ben ik nog s-on, dus een radio flashen is niet mogelijk voor mij. Als het idd aan de radio ligt dan zal ik gewoon verder zoeken naar een gingerbread rom met sense en met a2sd+ die wel werkt met mijn radio versie. Zelf een radio flashen lijkt me wat te riskant, het is naar het schijnt de enige manier waarbij je je telefoon kan bricken en mezelf kennende… Heb ooit een psp totaal gebricked, dus ik hou het liever veilig:p

Toch bedankt!

Bewerkt (1 september 2011 23:58)
mikbean

mikbean

• Lid sinds 25 augustus 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 2 september 2011
  • 08:29

Tom321;213215
Een iets te frequente flasher naar mijn zin eigenijk. Voor het ogenblik ben ik nog s-on, dus een radio flashen is niet mogelijk voor mij. Als het idd aan de radio ligt dan zal ik gewoon verder zoeken naar een gingerbread rom met sense en met a2sd+ die wel werkt met mijn radio versie. Zelf een radio flashen lijkt me wat te riskant, het is naar het schijnt de enige manier waarbij je je telefoon kan bricken en mezelf kennende… Heb ooit een psp totaal gebricked, dus ik hou het liever veilig:p

Toch bedankt!

Ik ben ook s-on en heb de radio wel gewoon kunnen flashen hoor. S-on heeft meer te maken met bootscreen en bootsound…

Of ben ik nu zo dom?

Bewerkt (2 september 2011 08:29)
g-member

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 2 september 2011
  • 11:39

Voor het flashen van een nieuwe radio hoef je niet s-off te zijn, s-off is alleen voor het wijzigen van partities en bootloaders

Bewerkt (2 september 2011 11:39)
Tom321

Tom321

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 september 2011
  • 11:17

g-member;213298
Voor het flashen van een nieuwe radio hoef je niet s-off te zijn, s-off is alleen voor het wijzigen van partities en bootloaders
Dan had ik dat wss verkeert gelezen ergens. Nu ben ik dat sowieso toch niet van plan om te doen.
Zonet heb ik wel een ‘oude’ rom getest van rond april 2011, nl F1 gingersense en deze rom had als aanbevolen radio mijn radio (5.11.05.27). Mooie rom en het werkt soepel, tot ik ermee ging bellen… Juist hetzelfde probleem. In standby licht het scherm niet op, telefoon bevriest en ik kan enkel de batterij verwijderen en mijn nandroid backup terugzetten.

Ik heb er mij bij neergelegd dat ik waarschijnlijk nog lang oxygen 2.1.6 zal moeten gebruiken. Nuja het is zeker een super rom als het op performance en batterij aankomt (tot 3 dagen op 1 laadbeurt)

groetjes

tom

Bewerkt (4 september 2011 11:17)
Tofastforyou

Tofastforyou

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 24 september 2011
  • 21:05

hoi ik ben er zo juist ingeslaagd om mijn originele htc gingerbread rom te rooten eerst moet je s-off tool gebruiken voor de bootloader
Revolutionary hier download je de revo genaamd zet je telefoon wel op usb debugging (usb-fout opsporing) en download ook ff deze superuser apk app su 2.3 6.3 signed zip zoek maar in google als je de s-off hebt gedaan kun je htc opstarten in recovery mode om vervolgens de superuser apk er in te persen door middel van de recovery te starten en te bladeren naar ….zip from sd card en ff wachten en je hebt super user tussen je apps staan en volledige root toegang busybox uit de market downloaden en klaar is kees.

Bewerkt (24 september 2011 21:05)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren