Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pablorindt

pablorindt

• Lid sinds 21 april 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 9 november 2009
  • 15:50

Hey,

Ik heb een tijd geleden ook al een topic gemaakt over dit probleem en wilde jullie nu eigenlijk vragen of er niet iemand is met hetzelfde probleem. Het zit als volgt:

3 maanden geleden op vakantie was ineens mijn toetsenbord kapot. De Menu knop sloot programma's af en ging daarna pas naar het menu (oftewel, ik kon nooit bij het menu van een programma komen). De back knop deed soms een pagina terug, en liet soms het menu zien.

Ook het toetsenbord eronder bij de G1 deed raar: typte ik een ‘p’ kwam er op het scherm ‘pq’. En andersom ook (met een q). Ook de A en de Enter waren aan elkaar gekoppeld.

Allemaal heel vervelend, dus na de vakantie ben ik terug gegaan naar de winkel, telefoon opgestuurd en 2 weken later kreeg ik hem terug. Het ‘board’ was vervangen en de telefoon had een nieuw IMEI nummer (oftewel, nieuwe telefoon als het goed is). Hij deed het ook weer perfect.

Nu, 3 maanden later heb ik PRECIES hetzelfde probleem. Precies dezelfde toetsen reageren raar/anders… Voor de rest doet het toestel het goed, alleen die toetsen zijn dus kapot. Net naar de winkel geweest en ik heb hem weer ingeleverd. Ook daar vonden ze het raar, omdat ik na de 1e keer een ‘heel nieuw toestel’ zou moeten hebben gekregen.

Vandaar dat ik vraag, heeft een van jullie zoiets ooit meegemaakt of ook gehoord van vrienden/kennissen? Het lijkt mij namelijk sterk dat ik 2x precies hetzelfde probleem heb en in de tussentijd heel het toestel is vervangen…

Bewerkt (22 april 2013 12:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren