Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Laur

Laur

• Lid sinds 04 augustus 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 00:59

Hoi iedereen,

Ik ben nieuw op het forum, dus ik hoop niet dat ik dit in het verkeerde subforum heb geplaatst of dat er al tientallen topics over zijn gemaakt.
Mijn probleem: mijn toetsenbord reageert soms niet bij bepaalde apps. Zo gebruik ik voornamelijk WhatsApp als communicatiemiddel, maar dikwijls gebeurt het dat ik kan typen wat ik wil, maar er niets verschijnt. Soms duurt het tien seconden voordat ik weer kan typen, maar laatst moest ik tien minuten wachten en heb ik uiteindelijk maar m'n HTC opnieuw opgestart, waarna hij het wel weer deed. Ik heb dit bijna op dagelijkse basis.

Weet iemand of dit te verhelpen is, of waar het aan ligt? Alvast bedankt!

Bewerkt (4 augustus 2011 00:59)
olliestyle

olliestyle

• Lid sinds 20 februari 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 08:54

Welke rom draai je? Is je toestel geroot? Kwam het probleem opeens, of nadat je een bepaalde handeling heb verricht? En ik neem aan dat je een HTC Desire hebt?

Bewerkt (4 augustus 2011 08:54)
Laur

Laur

• Lid sinds 04 augustus 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 12:43

Bedankt voor je snelle reactie,

Ik heb alleen vrij weinig verstand van de termen die je gebruikt. Zover ik weet draait mijn Desire op Android 2.2, en daar houdt het voor mij eigenlijk wel op… Voor mij kwam het probleem zomaar voor, maar mijn tekort aan verstand over mobiele telefoons zou daar misschien juist het probleem zijn.

Bewerkt (4 augustus 2011 12:43)
SariEline

SariEline

• Lid sinds 29 maart 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 15:02

Ik heb helaas hetzelfde probleem. Begon ook met Whatsapp maar inmiddels ook op internet en sms (beide stock). Ik heb al diverse andere keyboard gedownload, maar heb met bijvoorbeel Swype hetzelfde probleem.

Ik heb ook gewoon Android 2.2 draaien. Niet geroot, geen custom rom.
Kan op internet helaas weinig tot niks vinden over dit probleem dus ik hoop dat iemand hier er meer vanaf weet. Het is namelijke behoorlijk frustrerend ;)

Bewerkt (13 augustus 2011 15:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren