Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

olliestyle

olliestyle

• Lid sinds 20 februari 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 11:51

Mark Moons (HTC) heeft via twitter laten weten dat er geen OTA update komt voor de Desire, maar een RUU. Deze is oldscool via de kabel te installeren.
De RUU is hier HTC - Developer Center te downloaden.

Bewerkt (1 augustus 2011 11:51)
olliestyle

olliestyle

• Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 11:56

Lees voor het downloaden eerst de disclaimer:

Lijkt mij dus een zeer uitgeklede versie :-(

This update is only recommended for expert users who want to experience Android 2.3 and understand the limitations which apply to this update. Due to memory constraints several applications have been removed from this update and we are only offering the ROM upgrade utility (RUU) for you to download. Please note that flashing this ROM will erase your previous customizations, including any messages, emails, contacts, and other personal information. We suggest you take advantage of your Google account and other backup solutions available on the Android Market to ensure you do not lose your personal data. Your SD card will not be erased or modified.

1. The major changes in this update include:All customizations, including operator applications, will be removed.
  2. All wallpapers, except the default wallpaper, will be removed from the ROM code and included in the zip file.
  3. Several HTC applications will be removed from the ROM code and included in the zip file.
  4. The official Facebook application will be removed and is downloadable on the Android Market.
    Note:
    1. This ROM update is for development only and not for general public use. Upgrades to non-authorized phones may result in loss of functionality. In addition certain functions may no longer be usable after re-flashing the ROM, including but not limited to MMS and SMS and HTC also disclaims liability for any unusable functions. HTC disclaims liability for the loss and/or leakage of any personal data resulting from the re-flashing of the ROM.
    Exclusions:
    1. The following regional variants are not-compatible with this upgrade: Germany (Telekom Deutschland), North America, South Korea, and Japan.

Bewerkt (1 augustus 2011 11:56)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 1 augustus 2011
  • 14:08

En wie heeft hem reeds op zijn Desire gezet?
Ik wacht eerst reacties af

Bewerkt (1 augustus 2011 14:08)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

olliestyle

olliestyle

• Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 14:41

Ik verwacht niet dat er veel zullen zijn die dit op zijn Desire zet.
Een hoop mensen laten dit een goede kans zijn om naar een costum-rom over te gaan.

Deze twee dingen combineren, een costum-rom op basis van deze rom, lijkt me wel een goede actie!

Bewerkt (1 augustus 2011 14:41)
Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 1 augustus 2011
  • 15:24

Ik ben ook niet van plan deze update te gebruiken. Straks kan ik niet meer terug en blijft een mogelijk root uit vanwege andere hboot ofzo. Een combo zoals jij zegt zou misschien wel goud zijn.

Bewerkt (1 augustus 2011 15:24)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Raymond93

Raymond93

• Lid sinds 30 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 18:34

Heb m erop staan, is iets sneller, maar voor de rest weinig veranderingen
Had er meer van verwacht..

Bewerkt (1 augustus 2011 18:34)
Nolimits

Nolimits

• Lid sinds 21 maart 2010
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 18:51

Ik heb 'm ook geinstalleerd.
Heb zo ongeveer dezelfde apps teruggezet,en heb nu ipv 15 Mb nog 85 Mb over.
Wat sneller,maar valt te verwaarlozen.
Volgens mij kan ik nu de “revolutionary” NAND unlock nog steeds gebruiken,wie weet daar iets zinnigs over?
Deze dus public:revolutionary.
Want met deze Gingerbread kan ik natuurlijk nog steeds geen custom rom.
Weet ook niet of ik het nodig vind om een custom rom te installeren.
Voorlopig ben ik blij met de extra geheugenruimte.

Maar wie heeft er op of aanmerkingen,kom maar door.

Bewerkt (1 augustus 2011 18:51)
Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 1 augustus 2011
  • 18:52

Is dit met of zonder Sense?

Bewerkt (1 augustus 2011 18:52)

Nolimits

Nolimits

• Lid sinds 21 maart 2010
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 19:17

Sander M;199929
Is dit met of zonder Sense?

Deze is gewoon met Sense

Bewerkt (1 augustus 2011 19:17)
Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 1 augustus 2011
  • 19:31

Ok dankje.
En het mogelijk falen van SMS berichten, heb je daar last van? Dat stond ook in de download voorwaarden, dat SMS en MMS het niet kan doen.

Bewerkt (1 augustus 2011 19:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren