Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

HTCdesire2010

HTCdesire2010

• Lid sinds 26 juli 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2011
  • 09:48

Sinds aug 2010 heb ik een HTC Desire waarmee ik 1400 foto's en aantal filmpjes heb gemaakt. Gisteren kreeg ik de melding dat de geheugenkaart (SD 4GB) vol was. Ik heb toen 3 grote filmpjes verwijderd en daarna kon ik weer fotograferen.
Gisteravond heb ik nog wat foto's bekeken en was alles nog helemaal in orde.
Vanochtend stonden er ineens nog maar 890 foto's (zichtbaar) in mijn telefoon en ook in weergegeven bestanden op de laptop toen ik de telefoon er aan hing op USB. Daarnet waren ze ineens weer terug, maar ik zag de teller ter plekke naar beneden gaan tot 890. De SD card geeft aan dat hij bijna vol is. De foto's moeten dus ergens staan, maar waar??

Na onderzoek van diverse fora over dit problemen heb ik inmiddels wat dingen gedaan die niet helpen:
* Batterij er een minuut uit en weer aanmelden
* SD kaartje er uit en weer in
* In instellingen telefoon SD kaart ontkoppelen, eruithalen en er weer in doen

Heeft iemand nog ideeën?
Alvast hartelijk bedankt!!

Groet, Bert

Bewerkt (26 juli 2011 09:48)
iDanny

iDanny

• Lid sinds 26 mei 2010
  • Berichten 255
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2011
  • 10:48

Haal de SD kaart er eens uit en stop m (als mogelijk) in je pc-cardreader.
Zoek de foto's op je computer (SDkaart) en kijk of er in die map toevallig een .nomedia bestand staat

Bewerkt (26 juli 2011 10:48)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 26 juli 2011
  • 11:16

Even verplaatst naar het Desire forum, gezien de vraag daarover gaat

Bewerkt (26 juli 2011 11:16)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

HTCdesire2010

HTCdesire2010

• Lid sinds 26 juli 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2011
  • 04:38

Dank voor advies, Danny. Ik heb gekeken met cardreader, maar ik kan helaas een dergelijk bestand niet vinden. Ik wil morgen overdag ook even contact opnemen met HTC over dit probleem. Ik hoop dat er nog iemand goede idee"en heeft. Als ik zelf een oplossing vind, zal ik die posten.

Groet, Bert

Bewerkt (27 juli 2011 04:38)
Gambit

Gambit

• Lid sinds 20 oktober 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2011
  • 19:48

ik zie dat je heb ontkoppelt en dan eruit gehaald en er weer in gedaan? maar je moet hem in je telefoon laten en alleen ontkoppelen en weer koppelen zonder het SD kaartje er uit te halen.

Succes!

Bewerkt (28 juli 2011 19:48)
rik11

rik11

• Lid sinds 07 december 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 13:25

Ik heb dat probleem ook gehad. Ik heb hier geen oplossing voor gevonden. Als het goed is heb ik nog steeds ergens een back-up van mn sd-kaart staan. Daarna geformatteerd. het schijnt iets te maken te hebben met het merk van je SD-kaart. Dat de HTC bijvoorbeeld niet met samsung-kaartjes overweg kan.
Ik heb ook redelijk vaak het probleem dat de sd-kaart is gekoppeld als alleen-lezen als ik whatsapp geinstalleerd heb. Na verwijderen van whatsapp hier nooit meer last van gehad.

Mijn tip om verdere ellende te besparen: gebruik google+. Google+ kan automatisch als je foto's synchroniseren met picasa(of hoe dat nu heet) in een verborgen map. Je kan instellen dat hij dit alleen via WIFI doet als je een datalimiet hebt. Dit werkt voor mij ideaal en je hebt altijd een backup van je foto's en video's.
(volgens mij heb ik via chckdsk een backup kunnen maken).

Bewerkt (1 augustus 2011 13:25)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren