Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

TahR

TahR

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 17:28

Nou, het is al een tijdje sinds ik voor het laatst gepost heb en ik wil jullie toch even op de hoogte houden, ik heb lang moeten wachten op antwoord van de helpdesks maar ik heb dan net toch een mail binnengekregen van HTC dat ze mijn telefoon een van deze dagen komen ophalen. Ik moet zelf nog even doorgeven welke dag. Ze zeiden verder ook dat het buiten garantie kan vallen. Nu heb ik nog een paar vraagjes:

1. Weet iemand uit ervaring hoe lang zo een reparatie kan duren? Ik heb mijn telefoon namelijk dringend weer nodig in september..
2. Weet iemand, ook uit ervaring, of je je telefoon alsnog kan repareren als ie buiten de garantie valt? Wel tegen een bedrag neem ik aan maar toch.
3. Zijn al mijn apps en gegevens die op de telefoon zijn opgeslagen kwijt bij een reparatie?

Bewerkt (1 augustus 2011 17:28)
g-member

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 21:12

Die vocht indicatoren zitten ook in je toestel zelf o.a. bij de ingang van je koptelefoon.
Opsturen is een optie, houd alleen rekening met het volgende……..garantie kan je wel vergeten, laten repareren bij htc kost je minimaal 180,- (als het niet meer is)
Laat j hem na onderzoek niet repareren omdat je het te duur vind, betaal je alsnog rond de 50,- onderzoekskosten……betaal je die ook niet word je telefoon ingenomen en vernietigt…… Enfin je kan hem naar een toko doen waar ze schermpjes vervangen (ben der zelf niet zo'n voorstander van)

Ik wil er ook wel voor je naar kijken, heb er al diverse weten te redden met waterschade maar garantie geven kan ik niet in zo'n geval
Maar dat zou je dan alleen verzending kosten……

Bewerkt (1 augustus 2011 21:12)
TahR

TahR

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 17:54

Nog een laatste update: ik heb de telefoon inmiddels al verzonden naar HTC en heb hem na ongeveer 2 weken van reparatie, een paar dagen geleden teruggekregen. Ook al was het mijn eigen schuld, ik heb de telefoon netjes in een doos teruggekregen met een pen en een doekje en de telefoon werkt weer (en zelfs sneller dan eerst). Dus mijn complimenten voor HTC.

Of ik nog een prijs moet betalen weet ik niet, ik heb in elk geval geen factuur ontvangen.

Bewerkt (13 augustus 2011 17:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren