Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

GinoDekker

GinoDekker

• Lid sinds 02 juli 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 23:25

Goedenavond allen,

Heb vandaag mijn telefoon terug gekregen van de reparateur nadat hij opgestuurd was ter reparatie n.a.v. vastlopen en dode pixels in mijn scherm.

Dat laatste is verholpen, zie ik maar dat eerste blijft een probleem.

Het is als volgt: zodra het toestel aan gaat, werkt hij de eerste paar minuten goed. Reageert adequaat op mijn aanrakingen en geen vuiltje aan de lucht. Echter, na een paar minuten reageert hij heel erg laat op mijn aanraking of raakt hij in de war (kiest meteen iets terwijl ik wil scrollen, bijv). En na de eerdergenoemde fouten, loopt hij gewoon vast. Reageert nergens meer op.

Nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen. Ik heb gezocht naar mogelijkheden om handmatig (en eigenlijk het liefst via de computer) het toestel te resetten. Het volledig ‘formatteren’ van het toestel met een schone installatie geniet mijn voorkeur maar kan tot nu toe gewoon niet wijzer worden. HTC Sync, na veel problemen met herkennen van mijn toestel, biedt helaas ook niet de mogelijkheid om te updaten ofwel terug te zetten in OS.

Kunnen jullie me helpen? Bij voorbaat heel erg veel dank.

Bewerkt (2 juli 2011 23:25)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 23:47

Zo drastisch hoeft het niet te gaan dat je een nieuwe installatie nodig hebt.

Het beste dat je kan doen in jouw geval is een factory reset doen via je toestel.
Dit zou normaal je problemen al moeten oplossen.

Let wel dat je alle apps en instellingen kwijt bent hierdoor…

Bewerkt (2 juli 2011 23:47)
g-member

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2011
  • 18:59

Mijne is voor dezelfde klacht wederom retour voor reparatie, en nee je hoeft geen nieuwe installatie doen….
Als jij je toestel opstuurd met een goede klacht omschrijving dan hoor je je toestel GOED terug te krijgen en gebruiks klaar.
Dus ik zou contact opnemen met Dynafix (prutsers eerste klas) en je beklag doen.

Mijne is nu weer terug en heb al aangegeven dat ik een NIEUW toestel verwacht, dit was een high-end toestel welke genoeg heeft gekost en nog steeds kost, daar verwacht ik kwaliteit voor, niks meer niks minder.

Bewerkt (5 juli 2011 18:59)
vaisonne

vaisonne

• Lid sinds 24 september 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2011
  • 14:59

En g-member, heb je een ander toestel gekregen? Die van mij wordt deze week ook opgestuurd…..

Bewerkt (12 juli 2011 14:59)
habke

habke

• Lid sinds 29 juni 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2011
  • 15:47

Mijne is nu voor de 4e keer (ja je leest het goed) opgestuurd en ook ik verlang nu een nieuw toestel.
Eerst werd mijn htc desire warm en startte hij uit zichzelf op. Toen heb ik m opgestuurd en hebben ze de camera vervangen (was niet het probleem dus vond ik al raar), toen ik m terug kreeg was het probleem niet verholpen. Dus ik naar de hi-shop en daar hebben ze m opnieuw opgestuurd, toen hebben ze niks kunnen vinden, dus het probleem deed zich nog steeds voor. Toen werd mij geadviseerd om contact op te nemen met HTC, dat heb ik gedaan, die hebben m thuis opgehaald en de telefoon voorzien van een nieuw mainboard.
Toen is dat probleem verholpen, hij heeft het ook een paar maanden goed gedaan maar sinds 2 weken was het weer raak. De telefoon liep vast en op een bepaald moment ging ie ook niet meer aan. Dus ik weer naar de hi-shop vorige week maandag en daar dus mijn beklag gedaan, ze konden helaas weinig voor me doen en de enige oplossing was weer opsturen kijken of ze willen beoordelen dat ik een ander toestel krijg. Heel verhaal erbij dat dit dus de 4e keer is en dat ik geen reparatie meer wens. Ik hoop nu maar dat ze er mee akkoord gaan, vind het belachelijk dat het zo moet. Ik ga dus nooit meer bij hi een telefoon kopen, is vragen om problemen als je telefoon kapot gaat.

Bewerkt (16 juli 2011 15:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren